Vil bare takke alle fremmøtte for en kjempe hyggelig vikend på Dagali. utrolig mange hyggelig og possetive menesker i dette forumet
Det er helt klart ting kunne vært anderledes .
Tok meg en dag ekstra her oppe, for å få litt klarhet i de tingene som gjør arbeidet vårt ekstra slitsomt.
nå har vi blitt 100% overbevit om at det ikke går ann å få et erligt svar av vår venn Pinocio eller Alksander som han heter
Jeg prøver lage en matrial liste,samt gå en runde ekstra for å se hva vi eventuelt trenger til neste dugnad
Så da satser vi på at dette er på plass når vi kommer neste gang

Når ting ikke går så veldig på skinner, så er det jo ganske greit å bedre det

så der regner jeg med stort bedrings potensiale
Men ellers har det jo hvært en virkelig flott vikend her oppe.
God mat har vi fått takket være Morten Falteng og Kjell Kristian, som virkelig har svinget seg når de andre har glemt oss.
Vi bør vel også takke kokken som er serdeles hurtig til å diske opp til oss med masse god mat.
Oppsumeringen må vell bli at ting faktisk har godt riktig bra og vi har fått produsert veldig mye på kort tid.
Så jeg håper alle har hatt en hyggelig vikend her oppe.
Kvelden i dag ble avsluttet med en fisketur i elven , sammen med Morten , med påfølgende eksemplarisk midag ,ørret baket og brent i avispappir på gril.

noe som ble utrolig godt.
det var fisk nok til fire godt voksene personer
Nå har vi hatt 2 hygelige dugnader her oppe. det er jo en kjent sak att alle gode ting er 3 så da blir det i værtfall det.
Jo da det ordner vi.