Blir nytt treff på Wolfroad Rena 13 til 16/9

Re: Blir nytt treff på Wolfroad Rena 13 til 16/9

Innlegg Toyole » 13/09/2012, 18:22

Tormod skrev:
spoon skrev:Klippet fra FB sidene:

Treffavgift torsdag til søndag
Sjåfør med kjøretøy 1500,00 kr
Passasjer 900,00 kr

Treffavgift for de som kommer på fredag etter avsluttet kjøredag

Sjåfør med kjøretøy 1250,00 kr
Passasjer 650,00 kr

Hva er inkludert i treffavgiften:
Overnattingsplass(er) på camping
Frokost, lunsj, middag inkl. drikke (ikke alkohol)
Kjøreavgifter

Kort fortalt; har du full tank med drivstoff og godt humør bør nesten alt det andre være håndtert.

Vi vil holde standarden på mat og drikke minst like bra som sist, i tillegg til noen forbedringer (som f.eks. pølsebrødene) og ennå bedre sjokolade kake :-) Ny varmeovn (kokoverk) med pipe ut er også påtenkt. :)

Vi ønsker alle 4x4 entusiaster velkommen til 4x4norway.no Rena Høst 2012.

OBS! Vi forbeholder oss å kunne gjøre endringer grunnet uforutsette hindringer.

For å hjelpe oss å estimere antallet som kommer vennligst klikk på "SKAL". Legg dere også inn med navn og bil under og helst også hvor dere kommer fra for å øke muligheten for samkjøring.

For spørsmål, admin@4x4norway.no" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
eventuelt 0047 97616000

Nå ser det ut som at det ikke blir noe treff da co piloten ga faen. så gidder ikke dra oppover aleine. Men om den prisen på 1250 for å få kjøre på lørdag uten noe overnatting er det uansett uaktuellt. Litt for kostabrt for lommeboka mi nå.

Utfra prisene så ser det ut til at bare kjøring fredag passer fint! Da koster det jo bare 250,- :clap: mens bare lørdag koster 1000,- til!! :hand: Ikke er jeg interessert i hverken mat eller overnatting, men kjøring.. Tar heller med matpakke, og kjører hjem på kvelden, men det er vel ikke slike deltagere som gagner miljøet.. :eh: Litt synd det er sånn pengesluk, men forstår jo det er greit å ha igjen litt for jobben og da. Tar heller en tur med kamera og er tilskuer i skogen, gleder meg til det og da! :dance:
Ikke direkte Nissan4x4 fan kanskje.. men noe langt bedre (!) japansk er det da! :-)
Toyole

Brukerens avatar
Nissan4x4 fan

Innlegg Patrol35 » 16/09/2012, 22:20

Vel hjemme etter en kjempehelg. Min første tur til Rena og jeg håper det blir flere. Kjempefint kjøreområdet og et opplegg rundt det hele som det begynner å lukte virkelig profesjonelt av.
Kjempetakk til Roger og alle medhjelperene. Imponerende innsats gjennom hele helgen med masse god mat.
Skulle det være noe å sette fingeren på fra min side må det være at hele helgen holdt på å glippe for meg pga av at det ikke ble lagt ut informasjon på forumet men i steden ble brukt dette asosiale medium kalt Facebook som ikke er noe for oss gammeldagse sosialt anlagte mennesker. Må innrømme at det er vanskelig å forstå at man skal gå vekk fra noe som meg bekjent har fungert helt fint.
Patrol35

Brukerens avatar
Nissan4x4 fan

Innlegg KLAA » 17/09/2012, 18:19

Takker for en flott helg på Rena.. Ble noen ødeleggelser på bil, men ikke noe prekært. Værste var turen hjem med ca 10-15 stopp pga jævlig ubalanse i hjula. Rista vel nesten i filler forstillinga mellom 50 og 80 km/t, men alt lar seg nok ordne. Gleder meg til neste treff. :)
X-1983 Toyota Hilux 2.0 bensin på 35" (offroadbil)
X-1994 Nissan Patrol 2,8 GR SLX varebil 31"
X-1985 Toyota LandCruiser lj70 2,4 td (Prosjekt som aldri ble ferdig)
x-1994 Patrol Y60 GR SLX 37"
x-1977 Volvo c303
1990 Jeep Cherokee 4.0 Limited

http://www.4x4norway.no/forum/viewtopic.php?f=25&t=563
*Kenneth*
KLAA

Brukerens avatar
Skogens konge

Innlegg Zauron » 17/09/2012, 20:06

Kommer det noen filmer her på forumet slik at vi som ikke fikk anledning kan se hva vi gikk glipp av?
Zauron

Nissan4x4 fan

Innlegg Tormod » 17/09/2012, 20:26

Patrol35 skrev:Skulle det være noe å sette fingeren på fra min side må det være at hele helgen holdt på å glippe for meg pga av at det ikke ble lagt ut informasjon på forumet men i steden ble brukt dette asosiale medium kalt Facebook som ikke er noe for oss gammeldagse sosialt anlagte mennesker. Må innrømme at det er vanskelig å forstå at man skal gå vekk fra noe som meg bekjent har fungert helt fint.

Er veldig enig med deg her. Har man tid til å legge ut info tar det ikke veldig lang tid å legge ut info på forumet her som skal være hovedplassen på nette som info bør gies på. Synes og det er litt dårlig at man ikke kan legge ut en spesifikk prisliste på alle alternativene.
Patrol Y61 2004
Tormod

Advanced Driver

Innlegg colormax » 19/09/2012, 07:59

Jeg liker veldig godt att dere vil ha tingene i forumet, men jeg har latt meg overtale til å flytte det til Face delen, helt enig i at det ikke er en god løsning å kun kjøre det der, derfor bruker vi mye tid på å lagre bilder og film i albumet på forum siden.
neste treff blir en splitt mellom forum og Face., håper det blir mer vellykket.
Viking treffet i Januar er nå neste treff, og der burde alle med litt respekt for 4x4 og seg selv innfinne seg.
Jo da det ordner vi.
colormax

Pådriver

Forrige

Returner til Treff

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest