Et par kjøretreff i pinsehelga

Et par kjøretreff i pinsehelga

Innlegg Stefanvp » 10/05/2008, 09:40

I dag lørdag er det kjøring i KNA Telemark Offroad sitt nye kjørefelt på Flittig.

Blir omtrent her en plass: http://www.gulesider.no/kart/map.c?ps=5 ... &scrollY=0

Også er det kjøring i Svarstad hele helga.

http://www.gulesider.no/kart/map.c?ps=3 ... &scrollY=0

Jeg tenkte meg en tur til Flittig i dag. Og jeg vet Roger/Colormax også er på vei.
Også blir det nok Svarstad Søndag/mandag

Ta turen da vel! :D
Stefanvp

Brukerens avatar
Grøftas Konge

Re: Et par kjøretreff i pinsehelga

Innlegg Rett til himmels » 10/05/2008, 14:12

Triller nok innom en liten tur imorgen
Rett til himmels

Brukerens avatar
Amatør

Innlegg Stefanvp » 10/05/2008, 18:02

Mvh

Stefan

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Stefanvp

Brukerens avatar
Grøftas Konge

Innlegg colormax » 10/05/2008, 22:37

Må bare føie meg til Stefan her. en utrolig fin dag og et kjempe flott område for belte drift :bang:
men gøy var det :dance:
Har bare mindre skader :D som oppripet hele bilens side, bakfanger vrid, knust diff i forakselen, hele bilen full av myr og søle og ikke bremser bak.beskytele plate under drad av, måtte vinsje med dobbel vire + en volvo beltebil som dro, over røtter og stein :| da bør ting sitte godt fast under bilen :idea:
men været var utroligt bra da :dance:
Var også en tur oppom Svarsta der var det ikke mye fart, 5 biler tror jeg med meg.
nå er jeg akurat ferdig med å vaske bilen utvendig og under :D tipper den er 100 kg lettere en før jeg begynte, de skulle legge ut noen bilder, her og på Pirate.

(en dag senere) :D :D
Bør vell legge til at dette kjøre området har alle muligheter fremover, virker bra organisert , stor vilje til å hjelpe, og vi kjørte med gyldig ansvars forsikring :idea: noe fler arangører bør vurdere :dance:
blir spenende å se hva de får til der nede, utrolig fint å få et sånt flott område til motorsport.
Vi ønsker KNA Telemark Offroder lykke til med dette prosjektet.
Jo da det ordner vi.
colormax

Pådriver

Returner til Treff

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester