Kjempe hyggeligt treff i helgen, utrolig mange fine Nissanbiler, utrolig gøy å se en så bra utvikling av disse bilene. Vertfal mange som velger nettopp Nissan4x4 biler som sin offroad /turbil.
Bra du la ut litt bilder Smaug

Var ikke helt sikker på hvor kamra var, men nå er alt på plass. Det var jo mange store fine nye biler der og så får prøve legge ut litt av dem også.
Det var et fint treff i regi av 4x4Drivers.no så stor takk for insatsen til trefflederne Roar og Carl
Stefan og Keneth dro til med lit hurtig opplæring i lisenser så gikk alt bra.
Godt eksempel på hvor bra ting går når folk legger godviljen til

.
Treffet gik veldig rolig og fint for seg, virket som alle koste seg og gjorde det de følte for.
Det var kun 2 ting som ikke var bra

Det ene er at vi er sløve med sikerhets beltene, det er ikke bra

dette må vi gjøre bedere. veldig viktig for sikkerheten vår.
Så var det en som dro på lit exstra mye ut av depoet, og støvla hele området, det var det meg som gjorde

og var selfølgeli ikke bra og helt unødvendig, så jeg beklager denne hendelsen . Det skal ikke gjenta seg.............
Det ble jo nesten en Nissan4x4 dag på lørdagen, ikke noe galt i det.
Var forøvrig en Toyota 73 der som gikk riktig godt.
Fredag var veldig rolig.
Søndag var det 4 biler der oppe.
Det er kjempefint om dere som kommer blir litt flinkere til å si fra at dere kommer, det gir en mye større mulighet for å planlegge gøyale ting vi kan gjøre.
Det var ca 30 lisens betalend biler i helgen og det ble ca 8 mye medlemskap i 4x4drivers.no
kjempe fint om dere gidder legge ut lit bilder , det er altid gøy med bilder.
Jeg har en god del flere bilder, de kommer nå skal jeg ut i Sola
Mvh roger
www.nissan4x4.nowww.4x4Norway.nomedlem av.
www.4x4drivers.nowww.H4K.nowww.Pirate.no
Jo da det ordner vi.