Dato/klokkeslett: 05/12/2025, 01:42
Tormod skrev:kan ta med en stropp til til meg.Kompis ville ha også..

colormax skrev:Tormod skrev:kan ta med en stropp til til meg.Kompis ville ha også..
skriv antalså det ikke blir noe feil.

jeg kjøpte
Suvenir skrev:Jeg kommer til å ta med meg 96 stk. luft-trykk målere, de er mere avansert en den jeg kjøpte på Clas-Ohlson til 99Kr.
Disse selger selger jeg for samme prisen som den stakkarenjeg kjøpte
![]()
![]()
Disse har lys i display, lys mot ventilen, digital mønstermåler og måler i den enheten som er ønskelig
patrol for life skrev:Suvenir skrev:Jeg kommer til å ta med meg 96 stk. luft-trykk målere, de er mere avansert en den jeg kjøpte på Clas-Ohlson til 99Kr.
![]()
![]()
Disse har lys i display, lys mot ventilen, digital mønstermåler og måler i den enheten som er ønskelig
Pris??
Suvenir skrev:Jeg kommer til å ta med meg 96 stk. luft-trykk målere, de er mere avansert en den jeg kjøpte på Clas-Ohlson til 99Kr.
![]()
![]()
Nordkystens4x4 skrev:Den helt nøjagtige pris bliver som følgende:
Hi-lift 48" NOK 695,-
Hi-lift 48" extreme NOK 1.065,-
ARB 8000 kg snatch strap NOK 395,-
Begge priser er inkl. moms og så længer lager haves. Jeg tager hele vores lagerbeholdning med til træffet. Jeg vi i løbet af denne uge ligge flere tilbud ind på bl.a. Safari, recovery udstyr m.m.
Send gerne en mail på broholm@nordkystens4x4.dk" onclick="window.open(this.href);return false; hvis du ønsker at reserve dele fra tilbuddet. Skriv dit telefonnummer i din bestilling.
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester