Nå bør det nevnes at hele fylket sto under vann i fjor, og hovedvegene til trønderlaget raste ut, og det var omkjøring nesten rundt Sverige. mildt sakt det var katastrofe flom som de fleste husker.
jeg har kjørt så godt som rundt hele Rena området med en ny D22 og Bulio kjørte med Ny Hilux , en må jo bruke hodet litt. og flommen den bør vi slippe i år, siden det vel ikke er snø noen sted snart.
A/T kommer med 6 biler de og. og vi har da ingen planer om å dra disse bilene gjennom den verste søle.
Litt aktiv propaganda dette synes jeg da
, det bør da finnes litt snillere bilder fra kjøreområdet.
Bare såen for å nevne det var jeg nede på KNA sitt kjøre område for noen år siden, siden jeg hadde en relativt strøken bil og hadde bare sko på meg, spurte jeg en av gutta fra KNA hvordan jeg kom meg ned til de poet uten å behøve grave meg frem i søla. fikk da beskjed om at den beste vegen var ned bakken og opp på andre siden av haugen,ikke noe problem å kjøre der, jeg takket for hjelpen og kjørte ned bakken, som det selvfølgelig ikke gikk an å komme opp igjen. så måtte prøve følge hjulsporene, der var det ca halvvegs opp på dørene på min lille karosseri løftede LC62 med 37" dekk og fjær heving. sto bom fast og vannet randet inn i bilen.
Etter hvert kom en belte bil , som ikke klarte få meg løs, min vinsj med dobling av vire + en ekstra bil så kom jeg løs. bulket hele siden på bilen dradd bilen litt skjev og helt jævlig innvendig . kommentaren fra vegviseren var følgende. du kan jo ikke komme på offroad treff uten å regne med litt svin, og smilte litt skade fro samtidig.
Etter dette bestemte jeg meg for en ting, att sånne idiot folk ,det må vi unngå å ha med å gjøre. derfor er det alderig såen på våre treff:
Vi vil att alle skal få den kjøre opplevelsen de er motivert for, og ønsker selv.
Derfor blir dere ikke sittende i såene myrhull som dette, med mindre dere ønsker det selv da
Målsetningen for våre treff, er att alle skal ha det gøy, kjøre der en har lyst og få god hjelp og støtte der det er behov for det.
Har forresten også fått tak i gjennomsiktig beskyttelse film til å legge på siden av bilene om noen ønsker det, da slipper dere riper fra kvister og dritt. monteres på 5 min og fjernes ennå fortere, utrolig bra greier
Jo da det ordner vi.