Stefanvp skrev:Ja det er selvfølgelig ikke meninga å skremme noen vekk. Selv med originalbil. Som jeg skreiv i forrige innlegg så er det en sjelden sjanse som absolutt bør benyttes. Original bil eller eiEr ike lett å få til treff der oppe. Man må jo bare justere utfordingene litt. "Begrenset" der oppe er uansett mye mer enn i andre felt siden det er så stort område. Mine bilder er et resultat av et litt vel fremtredende konkurranseinstinkt. De postene vi skulle frem til var vel ikke laget for store Patroler. he he... Og som Roger sier så var det veeeeldig vått der i fjor. Campingen vi lå på var ganske oversvømt. Skal nok noe til at det ommer samme flommen i år
Flott tilbakemelding Stefanvp
Folk ble livredde for hva jeg prøvde dra de ut på , og såen kjøring var de en del som ikke helt i modus for .
leg mener dette vil bli en kjempe bra helg.
Er det noen som kan bidra med litt bilder og film , som vi kan bruke på Fornebu arena til helgen ???? vi har en til å klippe og lime om noen ønsker hjelpe oss litt med dette. vi trenger bilder og film som kan brukes til en rulle film der inne, fra de verste til det beste, fra Rena , gjerne også ting fra gamle dager.
ring gjerne 98424481 så finner vi ut av det.