[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - Tak for jeres besøg i Danmark d. 20-02-2010...

Tak for jeres besøg i Danmark d. 20-02-2010...



Tak for jeres besøg i Danmark d. 20-02-2010...

Innlegg Missens 4x4 » 23/02/2010, 02:39

...............................
Sist endret av Missens 4x4 den 26/05/2010, 01:39, endret 2 ganger.
Missens 4x4

Nissan4x4 fan
 
Innlegg: 2
Registrert: 20/02/2010, 22:35
Bosted: Danmark

Re: Tak for jeres besøg i Danmark d. 20-02-2010...

Innlegg colormax » 23/02/2010, 11:01

Hei igjen Missens 4x4.DK.
Velkommen i forumet og vi takker så mye for en hygelig dag tilsamen med dere :clap:
Mange fine bilder fra treffet.
Veldig gøy å treffe så mange possetive venlige folk når en kommer til ett nytt sted, på 4x4 treff.
Vi ønsker selfølgelig vi skal få til ting i felleskap fremover :dance:
Nevner det bare for sikerhets skyld, at dere som venskaps medlemmer i nissan4x4.no har samme mlighetene for bruk av våre rabatter ved kjøp av deler og tjenester, samt bruk av Nissan4x4.no forumet, for alle deres medlemmer :idea: .
Dere har også de samme mulighetene til å delta på våre arangementer, Så dette må dere bare gjøre :clap:
Vi ser frem til et hyggelig samarbeid fremover.
Så må dere ikke bekymre dere om språket, bare skriv dansk, vi forstår dette uten større problemer, forstår vi det ikke så spør vi bare mer :mrgreen:
Medlemsskapet i www.nissan4x4.no er gratis.

Vi bør jo absolutt gi en stor takk til Lynge og hans mange 4x4 venner for særdeles god tilretelegging for oss nordmenn :dance:
Dere er riktige gode venner .
Stor takk til dere alle. :clap: :clap:
Jo da det ordner vi.
colormax

Pådriver
 
Innlegg: 8660
Registrert: 11/10/2007, 19:45
Bosted: Tønsberg

Re: Tak for jeres besøg i Danmark d. 20-02-2010...

Innlegg Missens 4x4 » 23/02/2010, 11:41

........................
Sist endret av Missens 4x4 den 26/05/2010, 01:38, endret 2 ganger.
Missens 4x4

Nissan4x4 fan
 
Innlegg: 2
Registrert: 20/02/2010, 22:35
Bosted: Danmark

Re: Tak for jeres besøg i Danmark d. 20-02-2010...

Innlegg colormax » 24/02/2010, 00:29

Lynge fikk seg en trist overakelse når han kom hjem. siden driftsbygningen raste på grund av all snøen. må bare si dette var veldig trist å høre. vi var på omvisning der for noen uker siden, Der var bare alt 100% på stell mange 100m", orntlig imponerende fabrik, så det må være en tragedie når sånt som dette skjer.
Vi føler med dere Lynge og Co, trøsten må være at det ikke gikk noen menesker med i kolapsen.
Jo da det ordner vi.
colormax

Pådriver
 
Innlegg: 8660
Registrert: 11/10/2007, 19:45
Bosted: Tønsberg

Re: Tak for jeres besøg i Danmark d. 20-02-2010...

Innlegg colormax » 03/06/2010, 00:33

Imponerende hvordan disse danskene oppfører seg.
Jo da det ordner vi.
colormax

Pådriver
 
Innlegg: 8660
Registrert: 11/10/2007, 19:45
Bosted: Tønsberg

Re: Tak for jeres besøg i Danmark d. 20-02-2010...

Innlegg Tormod » 03/06/2010, 08:36

De imponerer virkelig. Hva er det som egentlig skjer?? Merkelig oppførsel å slette alle inlegg, what's the point???
Patrol Y61 2004
Tormod

Advanced Driver
 
Innlegg: 1460
Registrert: 26/07/2009, 12:31
Bosted: Hadeland/Jaren

Re: Tak for jeres besøg i Danmark d. 20-02-2010...

Innlegg colormax » 08/06/2010, 03:10

Det er bare Lynge som kjører hevnetaksjon siden vi ikke møtte til treffet i pinsen.

Kort fortalt var det veldig liten interesse for treffet, og Lynge mente jeg hadde fortalt vi skulle komme 20 -25 biler, noe som er helt ukjent for meg.
Det kom jo helt tydelig frem at vi ikke kom mange biler :idea:

Vi skulle reise fredag morgen, noe vi ble forhindret fra. Derfor prøvde vi reise fredag kveld, Da fik vi beskjed om at bilettene ikke kunne brukes siden det da var å regne som Pinse.
Bilettprisene steg da fra 250 kr pr bil ti minst 2500 kr pr bil + høyde tilegg også. det ville si vi fikk en minimum reise utgift pr bil på over kr 4000 kr minimum.
Vi valgte derfor å bli hjemme.
Tidligere spurte jeg Lynge om vi skulle kjøre nedover sammen, fikk da tilbakemelding på at de skulle reise ca 1500.
Siden vi ville kommet inn ca kl 1100 så jeg sa det var veldig tvilsomt vi gadd sitte å vente mange timer på de.

Lynge sier de ventet 2 timer på oss, noe jeg mener er helt urimlig og lite forstålig at de da ikke ringte meg, men bare sto og ventet i 2 timer. Tar ca 15 min fra fergen til Lynge. Når vi ikke dukket opp etter 6 timer burde en klokke ring litt.
Jeg avtalte ikke at vi skulle kjøre sammen med de.

Treffleder ringte meg tidligere før treffet og spurte hvor mange vi kom, jeg bekreftet også der at det var veldig uvist, hun ville at jeg skulle si et ca tall, jeg bekreftet igjen at dette var helt umulig for meg siden jeg ikke fikk noen tilbakemeldinger.
Jeg presiserte helt tydelig at de ikke skulle ta hensyn til oss, men at vi tok det som det ble, og at vi hadde med det vi eventuelt måtte trenge.
Så var det veldig vanskelig for dem angående morgenmat, så etter litt frem og tilbake sa jeg ja til å dekke våre rundstykker til morgenmat. jeg kunne jo ikke forestille meg at de kostet så mye.
Men presiserte igjen at jeg ikke viste hvor mange vi kom, men anslo at vi muligens ble en ca 6 stk
Ved de aller fleste bakerier i Dk koster rundstykker ca 3 kr stk, så om vi 6 hadde spist 100 rundstykker så ville regningen bli ca 300 kr og kom vi ikke kunne sikkert noen andre spise de 100 stk tenkte jeg.
Lynge mener vårt manglende oppmøte påførte dem ett tap på kr 3500 som han og hans gummiand venner dekket inn. og samtidig lager et helvete av :bang:
Nå bør det nevnes at Lynge ikke har noen ting med Nissan4x4.no å gjøre, Han var kunn en vanelig forumbruker og hadde selfølgelig ingen retighet eller forpliktelser til å blande seg inn i denne sake fra vår side..

Noe jeg er milt sakt forbannet for , er at jeg alderig fikk en sjanse til å forklare situasjonen vår.
Jeg fikk heller ikke noen forvarsel om at det ble stilt noe krav til oss. (bortsett fra rundstykkene)
Jeg mener Lynge og Co lagde et helvete av ting som var helt unødvendig.
Saken er generelt behandlet på en så gjenoført amatørmessig måte at den mangler helt sidestykke.
På toppen av det hele ble jeg utvist av Duck Gummi and klubben til Lynge :lol: , stor innternatsjonal klubb som dekker hele norden :mrgreen: viste ikke jeg var medlem en gang jeg :think:

Siden dette har iritert meg mye, så sjekket jeg opp denne klubben i DK, og pr i dag har jeg ikke troffet noen som kjenner til denne klubben :lier:( Ikke engang Per Bertelsen)
Dette er fandenimeg like dumt som når Finn fra pirate prøve sværte meg og Nissan4x4.no på nettet for at vi hadde bestilt hele hotellet i Løkken og ingen hadde hørt noe fra oss. Det var også basert på udegrundet sladder og pisseprat.
Han klarte faktisk ikke komme med en unskyldning en gang.
Hotel bestyrern nevnte det faktisk for 3 dager siden og synes dette var veldig ille, og førte til vi ikke gad dra ned i år.
Samtidig med at 2010 opplegget var serdeles dårlig og dyrt, all serveringen var også elendig, ingen av oss var fornøyd, mener alle gik på resturate og spiste.
Tror det er mye det samme denne gangen her, en mann Verk og en manns lyst.
Saken er helt urimlig .
Skadeverket Lynge driver er helt urimlig.


Hadde vi fått en forespørsel med en regning på 3500 kr for manglende oppmøte, ville vi sikkert ha spleiset på den og ordnet dette på en smidig måte. :wink:

En ting er at beløpet virker uberetiget etter våre avtaler , en helt annen ting er at de virker helt urimlige etter vår mening.
Men uansett ville vi heller betalt det, en at andre skulle gjøre det
Jeg kan ikke se en god grund til at Lynge skal sole seg over å ha ordnet opp for oss, Gjenomført usosialt og simpelt trekk etter min mening.

Jeg synes det er veldig merkelig att et ikke oppmøte på ett treff vi egentlig veldig gjerne ville reise til, får konsekvenser av denne karakter.
Jeg vill bare presisere at vi ikke har noen grund til å bebreide noen andre en Lynge for dette vanvittig barnslige oppstyret.

Vi har heller ikke noen grund til å ha noe dårligere forhold til våre Danske 4x4 venner, og de er selfølgelig velkommene til å være med på det de måtte ha lyst til av våre arangement.

Folk som prøver heve seg selv ved å tråkke på andre, de taper til slutt og forsvinner nesten altid, la oss håpe det blir sån denne gangen også. Vi jobber vider med å prøve få ting til, skape ting for fellesskapet. Det er mye mer gledelig og mye mindre slitsomt.
Tenk om en kunne slippe problemer og dritt som dette. det hadde vært veldig greit, spesielt akurat nå...

Vi beklager selfølgelig veldig at situasjonen ble sån den ble og at vi ikke så det mulig å komme på dette treffet.
Vi er også veldig lei oss for at denne saken har tatt sån av, vi kan ikke se noen rimelig grund til at dette fraværet kan få sånne konsekvenser.
Vi er også veldig lei oss for at Lynge går bevist inn for å ødelegge alle trådene han har medvirket i. dette er etter min mening en ren hevneaksjon mot alle oss forumets brukere.
Hilsen oss som skulle vært på tur til DK i pinsen :wink:
Jo da det ordner vi.
colormax

Pådriver
 
Innlegg: 8660
Registrert: 11/10/2007, 19:45
Bosted: Tønsberg

Re: Tak for jeres besøg i Danmark d. 20-02-2010...

Innlegg DK-Chris » 09/06/2010, 18:35

Som man siger....

Der er en parts side
der er den anden parts side
og så er der den sande side ..........
Nissan Y61 1999
2" Emu
Warn Winch
35" 12,5 AT
DK-Chris

Offroader
 
Innlegg: 78
Registrert: 14/11/2009, 01:34

Re: Tak for jeres besøg i Danmark d. 20-02-2010...

Innlegg colormax » 10/06/2010, 00:57

Du har veldig rett i dette Dk-Chris,
Men jeg føler og mener jeg har gitt en ærlig og redelig forklaring fra vår side, som jeg føler å kunne stå inne for.
Og mit største ønske er å finne ut av dette, og komme videre med ting som er possitive for 4x4 miljøet.
Man blir lett forbannet når sånne ting oppstår, men jeg synes vi bør legge dette bak oss og komme videre.
Det er krig og elendighet mange steder i værden i dag, la oss vise at vi er bedre en dem, la oss vinne freden og gjøre morsomme ting sammen.
det blir aldri vinnere i sånne saker som dette, kunn tapere.
Så spørsmålet blir da hvem taper egentlig hva :think:
Jo det kan jeg godt fortelle, vi alle tapere mange fine felles muligheter. La oss komme videre.
Jo da det ordner vi.
colormax

Pådriver
 
Innlegg: 8660
Registrert: 11/10/2007, 19:45
Bosted: Tønsberg


Returner til Treff

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron