kommer du og kjører sammen med oss til strand turen ??? hadde vært hyggelig å se vidunderet i live vi drar til Per Bertelsen på fredag formidag.
Dato/klokkeslett: 27/06/2026, 05:39
kommer du og kjører sammen med oss til strand turen ??? hadde vært hyggelig å se vidunderet i live

Returner til Garasjer / Our cars & history
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest