det stod orginalt en 2lt motor i bilen, men forige eier skiftet motor pga havari og satte inn en 2l motor som har stått i dele bilen som jeg fikk med på kjøpet, biln min er snart innkjørt med sine 270 000, mens motoren er i innkjørings fasen enda med sine 240 000.
overasket over hvor lite rust det er på 70`n min, ikke noe på rammen og lite i karoseriet, og det er nesten mindre rust på dele biln min
grunnen til at dele biln har blitt til en dele bil er at den har være på siden så taket er skjevt og frontruten er borte, forige eier har rygget på den med traktro så bakskjermen på høyre side er bulket inn

Har gått over bilen og eneste av slite deler som må skiftes før eu er:
-bremse klosser og skiver (utslitt)
-simringer ved stikkaksling inn til bremse trommelen HB. (lekker litt, luktet brent olje og var bløtt inni trommelen)
-håndbrekk vaier, brekket henger igjen pga vaieren går veldig tregt.
har bestilt disse delen og blir skiftet så fort som mulig etter helgen
videre i planene er å ta det stakarslie av rust som er, og kansje lakere biln, hvis ikke blir den bare flekket sammen til pengboken sier noe annet.
så blir det montering av turboen som sto på orginal motoren, men fikk ikke med turbo toppen, så hvis noen har en turbo topp, eller bare eksos manifolden så kunne jeg tenkt meg den

Planer etter eu-godkjenningen:
-Større hjul, ca33"
-bodylift, ca1" da tror jeg at lyktene vil passe perfekt i front fangeren, men det går alltid an å heve fangeren og

Fremtidge planer:
-Hevesett, og kansje få det godkjent.
-større motor eller modifisere den som er
