Draugens panteobjekt

Draugens panteobjekt

Innlegg Draugen » 16/11/2009, 20:03

Kanskje på tide å presentere mitt lille vidunder. Tenkte å få modifisert litt meir før bilen blei presentert, men den gang ei. Rart med dei penga gitt. Men planer manglar det ikkje på.
DSC00255.jpg

2001-modell som har gått i Vestfold. Berre 49000km då eg tok over. Det er nesten dobla i løpet av halvanna år, men det er ein anna sak.

Elles er planen å få på hevesett, delane er i havn, men må få inn ein dag i garasjen, og det er ikkje like lett med eit nytt familiemedlem som krever sitt. Deretter må nok bilen utvidas med fem seter til.

Elles ser eg at det til stadighet er folk over alfa-området mitt, så når kolonna går over Haukelifjell, må de berre sei frå, skal eg sørge for kaffe! Må få prøvd å henge meg på ein tur etterkvart, så får me sjå om ikkje bilen snart er islandsklar. Dvs, kontoen min...
Draugen

Brukerens avatar
Nissan4x4 fan

Re: Draugens panteobjekt

Innlegg colormax » 16/11/2009, 21:27

Hadde vært kjempe hyggelig om du ble med til Dagali treffet, litt barnefri må det da gå ann å ordne, oppdelt pappa perm :dance: dette får du til, så er det bare å henge seg på de andre som smyger seg forbi :dance:
Jo da det ordner vi.
colormax

Pådriver

Returner til Garasjer / Our cars & history

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester