den ble eu godkjent i januar. men jeg fant rust på de bakerst karosseri festene når jeg satte på bodylift. så må nok sveise de 2 når sommeren kommer. er litt høyt oppunder taket her å minus grader så venter på bedre vær.
diode pærer i parklys,diodelamper på taket med 3 dioder i hver,3mm gule dioder 2 på hver side, røde diode lamper ovenfor bakruta og 2stk arbeidslys bak
patrol 3.3td med 32" hjul,3"bodylift og ic. 46924404
må bytte gir kasse. mangler 4gir å ulyd på alle girene. har tenkt å kansje sette på 35" hjul i sommer hvis jeg får plass men blir kansje bruken de felgene jeg har med større dekk. har kjøpt lakk til bilen så skal lakkere den i sommer tror jeg. er ametyst lakk. den er svart men i riktig lys så er det lillaskjær i den.
Du må jo bare gjøre det du har lyst til men jeg synes bilen din ser så bra ut at dt er jo nesten synd å ikke ta vare på den i de fargene som er. bare en tanke, det holder prisen oppe på den
hehe vi får se men blir ike noe merker der i hvertfall. enig i at blå er greit men. skulle satt på noen store nissan merker å lakkert den. kansje den blir mørk blå. vet ikke jeg. har en bil til som skal lakkeres så kan bruke den svarte på den også.
Lakk sån du kar lyst du jeg bare syntes den så så orgenal og fin ut, nissan merker kommer, men det koster peng, og de går til litt annet om dagen Men merker kommer, som jeg altid sier