har kjøpt felgene på tevodekk i verdal. (tevodekk.no) tenkte jeg skulle legge på lampekjitt under fordelerlokket slik at det blir tett. noen synspunkter om dette??? driver foresten å sparer penger til komplett hevesett, 35" mtr dekk og skjermbreddere. bare å si i fra hvis noen har noe liggende eller veit om noe til en bra pris
Det er bedre med en dram i timen, enn en time i drammen.. Hilsen sheriffen i Kanada
bare du dekker fordelern vil det hjelpe veldig, bygg om til elektronisk tenning samt bruk krynpe strømper på pluggledningene, jeg har flere ganger vært over panseret med vann og kommet meg videre med LC 62 min , det er når en stopper problemet kommer. jemt sig så går dette somregelt bra
Blir mega bra dette, ta deg en godprat med Rappkjeft så er det plass til 37 før du får tengt deg om. Skulle ikke du ha 31" Står en tilsvarende bil på finn den har noen utbyggere som virker enkle å kopiere ,, midlertidig
Har finni ut at det holder med 35" på bilen siden den er såpass liten og at det bare sitter en 2,8 bensin i den. Skal jo tross alt bruke bilen til dagli også.
Det er bedre med en dram i timen, enn en time i drammen.. Hilsen sheriffen i Kanada