ja er morsomt og bygge litt da! =)
All terrain er nok bedre og bruke hvis man kjører mest etter veien. men er jo en forden med mud i skogen da! men det blir vel litt smakssak dette! jeg kjører med 31" AT nå, å er kjempe fornøyd med dem etter veien, stille og fine hjul! Har ikke prøvd di i gjørma enda da, så vet ikke hvordan dem er der!
Jeg valgte Ironman fordi det er det settet jeg ser flest kjøper og flest skryter av nå om dagen, og det er billigere enn OME! og skal hvistnok heve litt mer. Utifra mitt regnestykke så kommer settet på ca 8 000 kr levert på døra. (el posten) å det synes jeg er en bra pris! =) Pluss at da fikk jeg med Gangstercap og panser beskytter uten ekstra fraktkostnader! =)
Fått på såpass med lys ja! Lyser bra opp bilen din da?? Led varselampe på taket har jeg lyst på også! men det er så dyrt! så får drøye den litt tror jeg! Skal prøve og få montert veltebøyla i morra jeg også! og få satt noen lykter oppå den! =)
ja bilen begynner da og ligne noe! Bare jeg får pakka fra Danmark jeg nå så blir det mere! =D
Lag deg en Garasje her du også da! og legg ut noen bilder!

Ironman settet hever 4-5cm forresten!
Nei den er orginal på høyda enda, bare skrudde opp 1 cm på torson. =)