Jeg bare litt enig med deg Karoline.
Jeg mener at når et så stort verksted bruker nesten 4 uker på å ta et standpungt, da er det noe alvårlig galt et sted.
Hvem andre i denne værden ville finne seg i dette, bortsett fra Kalle
Jeg mener Kalles tid blir enormt missbrukt, og det komme jo heller ingen oppdateringer som tyder på at noe blir gjort.
Ikke noe som tyder at det gir Kalle bilen tilbake i nær fremtid.
Jeg mener at nå har Kalle gått en uke og ventet på tilbakemelding. Som jeg forstår det, har det ikke skjed en dritt med bilen.
Om dette nå er en reklamasjons sak, hvem vil da dekke Kalles utgifter under den tiden som er gått her
.
Det kan da umulig ta nesten en månde å finne ut en reklamasjons sak. Gjør det det , bør en værtfal tenke seg veldig godt om før en kjøper bil et sånt sted, med mer en har flere disponible biler tilgjenglig.
Siden vi også har medlemmer som jobber på verkstedet, burde de jo gitt ekstra god info om noe skjedde med bilen, i possetiv retning. men de sier heller ingen ting.
Det kan det jo være flere grunder til, men tævsheten er jo bare bensin på bålet etter min mening.
Dette er jo ting det bør være helt openhet om, Bør ikke være noe hemligheter rundt dette.
Personlig synes jeg denne saken må være pinlig for værkstedet, og en tragedie for Kalle.
Dette er min personlige mening.
Oppfordring til alle med D22. Gjør alle Oljeskift på godkjent værksted og få alt ført inn i Serviceboken.
Samt ta vare på alle kviteringer.
Så har dere alt i orden når dere får brukt for det. (ikke om dere får brukt for det)
Jo da det ordner vi.