ha ha da var bilen gjennom full teknisk oss bt.. fikk bare noen små plukk og utbedre... jippi.. da kan jeg begyne å fikse opp og rigge denne for litt leking..
if you aint stuck u aint trying.... Kjører king cab og komatsu HD 605... tlf 92648276
ja skulle bare mangle... jeg er flink til 3 ting.. drikke kaffe, røyke og være i veien.. he he he bare å si fra det roger.. er med jeg viss det er noe..
if you aint stuck u aint trying.... Kjører king cab og komatsu HD 605... tlf 92648276
Helt riktig sikert derfor lunsjen vår tok 3,5 timer. men når det kommer hyggelige nissanfolk fra alle kanter, da blir det lett sån Nå kom jeg på at jeg må til sandefjor og hente fjærer til i morgen at man aldri kan lære
he he ting tar litt tid når vi møter hyggelige folk og slår av en prat her og der.. fikk dere fiksa reg reima..?? synd jeg måtte dra før vi ble ferdige,er jo gøy å få ting i gang..
har vært ute i bua og børstet støv av 35" mine.. tasser rundt på tunet og lufter bikkja og drømmer litt utpå kvelden bare jeg vinner i lotto så order deg seg nok he he
da var breddere i hus etter en liten svime tur til danmark med roger.... takk til roger for en fin tur og selvfølgelig takk for nissan uniformen... hehe bukse og genser...
da skjer det endelig noe her.. er litt treg av meg.. i morgen skal dele bilen taues til naboen hvor jeg får låne et helt topp verksted....der skal resten av deler og aksler av før det blir litt montering på bilen min ... skal prøve å få tatt litt bilder av ting og tang...