Powel » 06/07/2011, 23:34
Etter laaaaaang ventetid fikk jeg endelig varene mine fra Nordkystens4x4 på mandag. Glad og jævelig ser jeg igjenom varene, men selfølgelig er det noe som mangler! Torionstavene er søkk borte! Fryktelig kjedelig etter så laaang ventetid! så snakka med Nordkysten og di skulle undersøke med fraktselskapet, for de var helt sikre på at di hadde sendt dem med! Så får håpe det ligger i en lastebil en plass og at jeg får det snart! Hater og vente på ting!
Men fikk da montert nye støtdempere foran i dag, og synes egentlig bilen er like myk foran som den var før. den ble bedre og kjøre, men fortsatt veldig myk, gjynger lenge etterpå..
Skal få montert på Bladfjørene bak på fredag håper jeg! så den blir klar til helga! Tok av igjen ryggelysene og bakfangeren(rørfanger) bak, di ble så i veien! kommer nok til og ta av hengerfestet før kjøring da det henger for langt ned!
Fikk også montert på Gangstercapen i dag! ble veldig fornøyd med det! =)
skar ut litt mere plass til hjula foran i dag, så nå er det ikke noe som subber noen plass! når jeg får den opp ett par tommer og da så blir det enda bedre. =)
Kristoffer
D22- 00 mod- 2" Ironman- 33/12.5-15 Bf Mud - Arb vinsjefanger - Safari snorkel. Veltebøyle - *Solgt*
4Runner- 93 mod- 2"OME- 35/12.5-15 Cooper Stt- Safari snorkel- Tmax vinsj. *Solgt*
Kort Patrol 85 mod- 0" hevesett - 37/14-15 Irok Superswamper- Warn vinsj