Da har jeg i alle fall fått vekk de elendige felgene til fordel for noe litt bedre, midlertidig... Ble bare litt for kjedelig i forhold til gamlebilen
Har begynt å sette opp en liste over ting som må gjøres. Kommer i sånn ca. prioritert rekkefølge her, inkl kostnad uten arbeid.
-Demontere girboks og skifte et par lager. ca 1000.-
-Skifte toppdekselpakning. 100.-
-Ta diverse rust-ting og små bulker som ikke er bra/pent. liten kostnad
, kun en del jobb.
ca. 500.-
-Bygge 3" eksos i rustfritt stål. Har masse rør liggende etter nedlagt meieri. så det blir mest bare jobb +evnt en liten potte. ca. 500.-
-Montere intercooler, flytte flensen på innsugsmanifolden. ca. 1000.-
-Justere turbotrykk, justere dyser, innsprøytningstidspunkt og mengde. 0.-
-Få på std. breddere. Har lyst på noe bredere, men jeg har disse liggende etter mitt forrige prosjekt, så da får det bli en del av stage I her. 0.-
-Få kloa i og montere lengre fjærer og dempere, finnes noen billige ideer der. Må vel kjøpe eksentriske foringer til armene foran også. ????.-
-Montere 10" felger og 33" eller 35". Kommer an på hvordan det går med hevingen..... Har dekk liggende som er ok. 6000.-
-Takgrind og lys+ stige på bakluka. Har alt liggende brukt. ca. 2500.-
Bilen i seg selv har kostet meg ca. 32.000.- før denne listen er iverksatt, så det klatrer skremmende fort opp mot kostnadsgrensen her. Men jeg skal ha et resultat under 50.000.- Så får vi heller se hva som skjer etterpå
Det ser ut som det hittil kan koste meg drøyt 43.000.- å komme til bunnen av denne lista, men det er uten andre fjører for ikke å snakke om det som heter uforutsette utgifter
Hvis det kniper om må jeg prioritere og da kan det jo hende noe av det som er nevnt over her må vente/utgå inntil videre.