Har plukka av en del dilldall, måtte ta nokko rust før vintern. Dessuten måtte takgrinda sveises da festene framme sprakk etter å ha frakta ein sofa oppå
Ome sett og større hjul er på vei, blir vel litt eksosmekk og intercooler med tida også
Sist endret av Patrol_89 den 06/12/2008, 16:55, endret 1 gang
Du burde ikke ha på den grinda og Kæpsen, selg det heller billig til meg du så slipper du ha sånt ligende å slenge ................. ( Bare kødda) Kjempe fin bil du har, så skjeldent hel og vakker ut.
JAAAAAAAAAAAA da er vel du også der da av med toppen så fort som mulig, har noen forsknings topper liggende gjør noe før det er for sent og flere ting blir skadet. kan jo være en bagatel sålangt
Fant lekkasje i vannpumpa i dag, satser på at den blir bra med ny pumpe.
Er ikke rart den har blitt varm...mangla en del kjølevæske gitt Drar ned til Kristiansand og henter omesett i morra, slenger nok ut et par bilder når det er på plass
Har noen dekk til deg liggende jeg hvis det er interesat... De ligger under dekk og felger Den ene gangen som de har vært montert på bil, var på en kort 160... så veldig fint ut det.!
2005 Nissan Patrol 3.0 på 38.15,5 1992 Nissan Patrol 4,2 på 38.15,5
Lappa og fiksa litt på skvettlappane mine her om dagen
Den i miden var ein av de du sendte meg øystein, var noget mindre enn de eg hadde fra før.
Men ingenting er så galt at det ikke er fodt for noe, brukte de som prøvelapp da eg lakka bokstavane på skvettlappene. Skal bli artig å se om hvit emaljelakk henger på gummin.