Tenkte jeg ville dele av hobbyen min med dere
Har en Nissan Navare D22 2004 mod som jeg har hatt i 1 års tid som jeg bruker som trekkbil. Denne har Kicker bygget anlegg i så det er litt mer stas når jeg skal på langturer
i og med at dette bare trekkbilen så har jeg ikke tatt den med ut i skogen å lekt. Det ble jeg overtalt til med den gamle trekkbilen min å det var kjempe stas men endte i motorras og girkasseras
Så jeg har derfor ikke gjort annet enn å sette på kufanger og 285/75/16 dekk og masse dekor for sponsora mine
MEN.. skulle gjerne hatt veltebøyle så hadde det blitt en annen bil med en gang men penger må prioriteres litt når det gjelder den andre bilen. og hevet den litt å hatt på 35" hjul
Legger med noen bilder fra den gamle trekkbilen min som jeg ikke skjønner jeg i det hele tatt turte og trekke bil etter med.. å ihvertfall ikke helt til Rudskogen den fikk kjørt seg litt i heia..da var jeg med i kr.sand offroadklubb
Så til slutt legger jeg med noen bilder av banebilen min som er min bedre halvdel og min store lidenskap som er en 180sx s13( Jaaa.. vet alle har dem bila men jeg synes den er kulest )
å har dere lyst å lese mer eller se bilder/video alt fra motorbyggingen til kjørebilder så ta en titt på http://www.mayhelenmotorsport.com