[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - May`s Navara D22 og leketøyet sitt

May`s Navara D22 og leketøyet sitt



Re: May`s Navara D22 og leketøyet sitt

Innlegg may-helen » 11/01/2010, 02:05

Hei igjen gutter :D

Her er jeg igjen da å trenger noen råd fra dere som har litt peiling ( Ikke så flink til å være her inne utenom når jeg trenger hjelp, sorry :? ) SKJERPINGS :P

MEN... i dag kjørte jeg hjem fra Drammen og etter jeg hadde kjørt helt vanlig i en halv time begynte den plutselig å klakke.. stoppa sjekka olja å der var ting som det skulle... nå midt i tenkinga mi mens jeg skriver så husker jeg at det var mye olje oppover hele peilepinnen så kansje oljefilteret er tett for det hørtes ut som ventiltikking så da vil det vel bli litt trykk i bunnpanna..hmm.. får sjekke det i morgen.. bare flere som har sagt at di motorene er dårlige og ryker på rundt 60.000.. min er gått 130.000 nå så jeg tenkte kansje det verste men håper det er en mulighet for at oljefilteret er tett.. :shock:

Ellers så kan jeg desverre ikke bli med til Dagali, penger og bil er i dass om dagen :P Men det skjer da andre gøye ting fremmover vel??

Godt nyttår foresten alle sammen :D :D
may-helen

Nissan4x4 fan
 
Innlegg: 18
Registrert: 11/08/2009, 16:36

Re: May`s Navara D22 og leketøyet sitt

Innlegg colormax » 11/01/2010, 02:16

kjedlige greier dette , oljefiltere ja :think: hvorfor skulle det egentlig gå tett da?? tenker du på at det er fult av dritt eller tenker du det fryser. kan jo være du har noen gode forslag på dette problemet.
Men tetter filtere seg grunnet dritt i oljen så mangler jo dette et sted i motoren,fra lagra antar jeg da.
er det lenge siden du byttet olje og hvilken olje bruker du.
Sto peilepinnen orntlig i hullet?
Jo da det ordner vi.
colormax

Pådriver
 
Innlegg: 8660
Registrert: 11/10/2007, 19:45
Bosted: Tønsberg

Re: May`s Navara D22 og leketøyet sitt

Innlegg may-helen » 21/01/2010, 20:56

Er nok rådelagera som er gått :( og garantien er og ute...

Nissan ville gjøre en sponsor deal med meg på 20.000 eller at en lærling på jobben dems tok seg av jobben.
Så jeg sitter og vurderer litt hva som egentlig er best.. noen forslag?? kansje det ville være like greit og bytte motoren.. Aner ikke jeg .. litt frustrert kan dere si :?

Hvor mye vil det komme på for veiv, lagere og pakninger ca noen som vet det??

eventuelt hvor mye får man tak i en brukt motor for??
may-helen

Nissan4x4 fan
 
Innlegg: 18
Registrert: 11/08/2009, 16:36

Re: May`s Navara D22 og leketøyet sitt

Innlegg colormax » 25/01/2010, 10:43

Det er en delemotor tilgjenglig her, det er jo det samme som ryker på de fleste D22 motorene, men få ut 20 000 fra Nissan så mener jeg vi skal klar få bilen din til å virke igjen :dance: .
Ny komplett bytte blokk med pakninger nytt register kjede og det som må til, koster under 30 000 kr levert Norge ink mva og frakt.
Jo da det ordner vi.
colormax

Pådriver
 
Innlegg: 8660
Registrert: 11/10/2007, 19:45
Bosted: Tønsberg

Forrige

Returner til Garasjer / Our cars & history

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 41 gjester

cron