

1985 nissan king cab 720 2wd, delebilen egentlig, ble fiksa opp av alle de beste delan fra 83 og 85. solgt til fattern....
1986 king cab d21 4wd, arbeidsbil/skogsbilen som hadde 360000 på tellern . solgte den bynte å bli sliten
1995 king cab d21 4wd bruksbil som bare e gådd 170000

Mods 95 modell: bruksbilen, finnes nestn ikke rust på den, saltes ikke her oppe


Bilder kommer.
-Ny vannpumpe fra mekonomen, måtte maskinere om reimskiva i dreiebenken passa fan ikke:think: bor i gokk så æ orka ikke å vente på ny....
-kasta kjølevifta på motorn ut og monterte elektronisk kjølevevifte fra en gammel "toyota", mangle bare føler på kjølevannet, nån som har nåkka som kan monteres på kjøleslangen


-Overhalte girkasse, kom sæ på 12000kr

- 2stk Nye 4-pola gel batteri fra banner usa
-Nye baklykter, parklykter og
blinklys i fanger måtte ha klart glass og krom fra usa

-lydisolert gulvet med dynamat, fjerna gamle matter og pussa ned gulvet delvis, da det kun litt overflaterust
-montert bilstereo(mac audio forsterker, pioneer sub, 2 stk pioneer komponentsett, kabling fra stinger)
-brukt kromma kufanger fra cobra
-3 stk bosch ekstralys i front
-proff sota ruter i russland(murmansk) 900kr

-understellsbehandlet av firma russland(murmansk) 3000kr


-pussa ned kassa innvendig og malte den med svart hammerite
-bytta halve forstillinga etter en tur i skogen

-Heva den bak med lengere sjakler bak og skrudde opp på torsjon foran, håpe på ome veldig snart

-ruller på bf 235-75-15 i alufelger, skal kjøpe bf 32,11,5/15 og 10 toms felger.
-gamle eiern hadde hadd hund i bilen så æ vaska og støvsugde teppan i ei uka før dem ble bra

mods 1986 modell...skogsbilen....hoff skrudde mye på den.....
-Bytta speedometergiver og wire
-Bytta håndbrekkwire
-Pussa ned hele gulvet og lydisolerte med isolasjon fra b-quiet. Måtte tette 1 stort hull under pedalene. Poppa fast en 0,8mm platestykke som æ igjen limte med nå weld greier fra usa. Ble veldig bra faktisk...
-Bytta lysreleboks i motorrommet. va vanskelig å få tak i styrte alle lysan på hele bilden gitt...feilsøkte lenge før æ fant ut at det va feil men den.
kun det ene baklyset lyste og den ene sikringa dreiv og gikk


-Bytta grill og plastlodda ijen hullan til lyktespyleran
-Bytta begge forskjerman
-glassblåste ramman til klappsetan og lakka dem opp på nytt
-pussa ned hele bøyla å lakke den opp...
-Måtte bytta førerdøra etter æ fikk tulltak, da æ ikke fikk den opp fordi låsen hang sæ opp

-Bytta begge bakvinduan da pakningan va ødelagt.
-reparerte opp hele ledningsnettet grunnet en million strømtyver i alt av ledninger, til og med på klokka bak instrumentet, ja for ikke å glemme alle de ledningan som bare va tvinna i hop

-Bytta dørpanel fra brun til blå, så endel bedre ut....
-monterte tilhengerkontakt
-satt 4 tusenmetringer på tak med blåe park horelys.
-kjørte på 31-10,5,15 bf
-Bytta frontfanger og rammefestan til den
-Heva på sjakler bak og torsjon foran
-bytta innslag og demonterte startern som fikk en lett overhaling med vask/tørk og isolasjonsmaling på motorviklingan o.l
Tenk æ solgte den for 10000kr etter alt det

-[/size]


