siden du har lang bil er jo 4" greit å bruke. de siste vi har levert nå av fjærer bruker vi 4,2L harde fremme og medium bak. problemet er att medium setter seg mer en de hardeste, ca 20 mm etter cå 2 år
vi pleier bruke alu skims eller polyrretan ringer til å kompensere dette siget. etter dette skjer det ingen endringer med fjærene.
mann må jo altid vurdere hva en bruker bilen til, veg eller skog .
De fleste bruker bilen 97% på veg, da er det jo greit den fungerer best der, men at man prøver bevare de beste tæreng egenskapene
Man kan lett få store forandringer med, små endringer.
vi har testet mange oppsett sammen med brukerne, vi kommet frem til ett som vi synes fungerer meget bara
De oppsettene som blir levert nå er de maximale som godkjennes.
Det som du ville fåt den største forbedringen av på denne bilen, er å sette på 37" mtr gjærne på 12x15" felger som du allerede har:dance:
Samme opplevelse der, dette er et 90% riktig i skoge 90% riktig på asfalten og ikke minst enorm slite styrke . nærmere kommer du ikke TROR JEG DA
kjører høye soft fjærer på min LC62 det er orntlig båt tur . de fleste som kjører bak meg i litt fart er ganske overbevist om att bilen er på veg til å velte hele tiden.
skal ikke se bort fra det er riktig heller.
men i tærenget er den jo bare helt rå.
På veg mildt sakt slitsomt :
Henger med litt størelse heller ikke brukbart.
Jo da det ordner vi.