Vi hadde en fin kveld og natt som Roger skrev over her ja. Traff ikke puta før nærmere halv 4 i natt, så det har gått litt på halv maskin i dag gitt...
Litt synd at vi kom litt seint inn, så de som hadde vært innom tidligere på dagen var reist da vi kom. Vi møtte de siste langs veien like før vi kom. Ting tar tid... He he.. Vi var innom Arctic Trucks en tur på veien inn, og da måtte vi jo kikke litt med det samme.
Det første som møtte oss var en flott portal bestående av en gravemaskin og en gammel Patrol.
(Synd jeg ikke fikk rota meg til å ta noe bilde av den, men det er det kanskje andre som fikk gjort!?)
Her kommer noen bilder av det vi drev med.
Prøvemontering av breddere
Kapping må til
"Verksmestern" i full sving på egen bil
Og 25 minutter etter! Ehh...
Pause må til. Legg merke til "Sjampisen" til høyre. Det hører med til en åpningsdag
Tilpasning av hjemmesnekra kasse for ekstra batterier på min bil. (Takk til Roger for god idé til innfesting)
Sveising av brakett for strøm til vinsjen
Montering av større skvettlapper på Navara D22
Montering av Asfir skliplate på samme bil
Alt i alt fikk vi gjort ganske mye. Det er helt klart mer trivelig å stå flere sammen på et så fint og stort verksted som dette enn å ligge hjemme i grusen og banne. Også er det kjekt å kunne hjelpe hverandre og dra nytte av hverandres kunnskap.
Vi får håpe dette kan bli en fast tradisjon
Mange takk til Ari for lån av verksted.