[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - jimmen sin lange y60

jimmen sin lange y60



jimmen sin lange y60

Innlegg jimmen » 09/06/2012, 09:44

heisann :)

ny her på forumet og kjøpte meg ett prosjekt for en stund siden.

Bilde

bilen er en patrol y60 92 mod lang type. de meste av ombygging var gjort, men mye moneringsarbeid gjensto. interiør, diseltank, skjermutbyggere, grill, fanger framme, alt bak, mellomakslinger og litt anna småt.

har fått gjort en del men noe gjenstår og litt mangler. nesten alt ineriør er skrudd på plass no. alt var løst då eg hentet bilen. diseltanken er blitt vasket ned til stålet og behandlet med rustdreper før den fikk seg 3 strøk med hammer lakk og ett strøk med tectyl etter montering. de meste bak er montert, mangler bare noen lyspærer før eg monterer lyktene. skjermutbyggerene har eg fått montert 2 stk. på mellomakslingene var skruene så dårlig att de ble skiftet ved montering. skruene eg hadde i garasjen passa selfølgelig ikkje så måtte til og slipe litt av på hodet og så passa de.

så då gjenstår de litt. mangler bla alt i front, litt interiør tepper og baksete. så vist noen har sånt liggenes for en billig peng i nærheten av bergen så si gjerne i fra :D

bilen står på 35"x12"x15" men etter de eg har forstått så er de ikkje mulig og få det godkjent. ka e de største som er og få godkjent uten problem?? 33"?

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

mvh jim helle.
jimmen

Nissan4x4 fan
 
Innlegg: 17
Registrert: 25/04/2012, 11:06
Bosted: os hordaland

Re: jimmen sin lange y60

Innlegg colormax » 11/06/2012, 08:30

du er jo ordentlig godt i gang her, ble utrolig blank og fin den tanken din. må bli god bil av dette. kom med mer bilder av prosessen, aner meg dette blir veldig bra.
Jo da det ordner vi.
colormax

Pådriver
 
Innlegg: 8660
Registrert: 11/10/2007, 19:45
Bosted: Tønsberg

Re: jimmen sin lange y60

Innlegg jimmen » 11/06/2012, 14:05

ja eg er vertfall begynt. tanken ble ikkje så gale etter en vask. og godt med hammerlakk utenpå før den ble sprayet med tectyl etter montering. så no må eg få tak i ett baksete, litt brytere inni, grill og en fanger framme.. så blir de bra.. har vert litt slapp med og ta bilder men skal prøve og ta litt mer framover.
jimmen

Nissan4x4 fan
 
Innlegg: 17
Registrert: 25/04/2012, 11:06
Bosted: os hordaland

Re: jimmen sin lange y60

Innlegg jeepson » 11/06/2012, 21:26

Bra prosjekt du har der :)
Hilsen Gisli

Nissan patrol 1994 38" (Trollet) :)
Mitsubishi Lancer STW 4x4 1996 (kone bilen)
Skoda felicia pickup 1997 (smurfen)

Bilde
jeepson

Offroader
 
Innlegg: 151
Registrert: 11/01/2011, 22:38

Re: jimmen sin lange y60

Innlegg jimmen » 16/06/2012, 01:21

takk for de :) lite me skruing i de siste då de har vert en del jobbing, planlegging av terrasse med påfølgene naboklager, og en dåp som skal gjennomføres på søndag så til uken igjen då de meste har roet seg litt så får eg håpe de tar seg litt opp med skruing igjen. må bare få tak i litt deler og. så skrik ut vist du har noe av de som står her :

ØNSKES KJØPT

viewtopic.php?f=19&t=5874
jimmen

Nissan4x4 fan
 
Innlegg: 17
Registrert: 25/04/2012, 11:06
Bosted: os hordaland


Returner til Garasjer / Our cars & history

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 47 gjester

cron