Ja det var et kjempetreff! Suverent område. Var selvfølgelig rimelig grisete i mange av løypene på grunn av flomtilstander i området, og høye biler og/eller snorkel var ikke dumt.
Vi dro med oss en 3. og en 4. plass. Det var en løype vi ble sterkt frarådet å kjøre på grunn av for brede biler. Men at Patrolene funker, og at de fikk kjørt seg er det ingen tvil om
Bilene er igrunn stort sett helt like, men kan ikke si vi merka noen forskjell på grep i terrenget tross forskjellige dekk. Nå skal det legges til at vi kjørte mye i myr, og da ble det mye vinsjing. Så der trur jeg nesten ikke vi hadde merka forskjell om vi så hadde kjørt med AT dekk. En av oppgavene var å kjøre seinest mulig opp en bakke uten å stoppe. Der var vi helt i særklasse med Patrolene. Det skilte nesten et minutt fra oss og til neste bil. Så der var vi avhengige av godt grep. Vi hadde ikke større glipptak noen av oss, men det hadde de fleste andre som forsøkte å kjøre seint. Så begge dekk fungerte supert. Tror dog ikke Bjørn Åge kjører på Cooper. Trur det er Pro-Comp eller no sånt.
Det jeg kan si om BF dekka er at de er vesentlig mer støysvake på vei. Samt at det skulle mye mindre vekter til for å balansere dekka kontra MTR. Så så langt er jeg veldig fornøyd. Ser også ut til at bilen bruker noe mindre Diesel nå enn med MTR. Trur vel kanskje muligens MTR er noe mykere i dekksidene til ekstremt lave dekktrykk, men det gjenstår å se utover året