[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - Nye sko på Paj`n !

Nye sko på Paj`n !



Nye sko på Paj`n !

Innlegg pajlabb » 26/08/2010, 22:30

Var inne på E18 Motorsenter idag og traff Roger Brekke etter avtale . Han fixa nye dekk og felger til en veldig god pris ! Anbefales :D

Det ble nye BFG MT i 32x11,5x15" med 8x15" felg. Syns sjøl det ble veldig bra og plass til alt ble det nesten. Med hvite skrifta inn sa Roger, og slik ble det :) Litt sliping på calipper bak for å få felgen på men det hører med :P

Takk for super service, Roger !
Bilde

Bilde

Slenger med ett bilde av Can Am`n min også, har jo oppgradert litt med dekk og masse utstyr , er jo skryte side dette så :lol:
Bilde
pajlabb

Nissan4x4 fan
 
Innlegg: 17
Registrert: 18/08/2010, 21:14
Bosted: Andebu, Tønsberg,Vestfold

Re: Nye sko på Paj`n !

Innlegg patrol for life » 26/08/2010, 23:50

Di hjula passa perfekt på paj'n :clap:
Måtte sikle litt på bildet av atv'n din ... sånn vil jeg også ha :mrgreen:
Det er bedre med en dram i timen, enn en time i drammen.. Hilsen sheriffen i Kanada
patrol for life

Brukerens avatar
Skogens konge
 
Innlegg: 513
Registrert: 17/07/2008, 21:27
Bosted: Lier

Re: Nye sko på Paj`n !

Innlegg colormax » 27/08/2010, 00:29

Syns den ble veldig fin jeg :dance: , beklager den litt agresive overtalingen vedrørende dekk skrift+++ :D det skyldes stor iver, og en sjelden gang har jeg faktisk også rett. (synes jeg).
Når du ser på bilen er du sikkert enig :mrgreen: :mrgreen: blir det hevesett i helgen da tru ????
Jo da det ordner vi.
colormax

Pådriver
 
Innlegg: 8660
Registrert: 11/10/2007, 19:45
Bosted: Tønsberg

Re: Nye sko på Paj`n !

Innlegg pajlabb » 27/08/2010, 06:26

Takker for skryt`n ! Enig Roger, syns dekka så bedre ut uten skrifta. Hevesett ja, dyrt eller ? trailmaster ? Ome ? Er ett par ting jeg skal ha gjort nå med det første ja.
pajlabb

Nissan4x4 fan
 
Innlegg: 17
Registrert: 18/08/2010, 21:14
Bosted: Andebu, Tønsberg,Vestfold


Returner til Skrytebilder og videoer / General pic & movies

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron