[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - Blinde egr ventilen.

Blinde egr ventilen.

Blinde egr ventilen.

Innlegg kr ingebrigtsen » 03/06/2011, 04:43

Hei.

Noen som har blindet den på disse bilene, leser på utenlands forum at det er veldig populært. Har gjort dette på bmwen jeg har med positivt resultat,

Kan jo ikke være bra og sende noe av eksosen inn i motorn igjen??
kr ingebrigtsen

Skogens konge

Re: Blinde egr ventilen.

Innlegg D40Racing » 23/06/2011, 11:25

Jeg har gjort dette på min bil og har kjørt sånn i ca 40 000 km uten problemer.

Jeg blendet av der hvor eksosen går inn på egr ventilen på innsuget.
Demonterte røret og fjernet stålpakningen som ligger der, kappet til en tynn stål plate med pakningen som mal og montert.

Fungerer fint, merket ikke noen endringer i gangen men godt og vite at slipper og fylle innsug med eksos da ventilen åpner.
D40Racing

Nissan4x4 fan

Returner til Navara D40

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 13 gjester