[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - 4x4 Display

4x4 Display

4x4 Display

Innlegg Furnes » 28/11/2011, 00:11

Jeg har nå koblet inn 4x4 pga snø, slapps og drit etter veiene.

Og nå står bare forhjulene og akslingen på displayet og blinker, blir aldri konstant.
Bytte føler, eller nye dekk? Bakdekkene har gått noen runder mer enn de framme.

Samtidig har jeg startet bilen i 6-7 minus, og da var den litt tungstartet, i hvilken boks er det folk har strammet til noen skruer eller slikt?

Christoffer
Furnes

Nissan4x4 fan

Re: 4x4 Display

Innlegg kr ingebrigtsen » 28/11/2011, 02:13

Kan være litt treghet her, flere ganger jeg må gire eller slakke på gasses før den kobler inne eller ut.
kr ingebrigtsen

Skogens konge

Re: 4x4 Display

Innlegg Stianott » 29/11/2011, 11:43

Dette er garantert en føler på girkassen. Det er en fjærbelastet bryter med en liten pinne som skal trykkes inn når 4x4 slås på. Jeg har nøyaktig samme problem på min bil. Har fått lest av feilkode og det var bryteren. Skal se om jeg finner delenr. På min bil kommer lyset med 4 hjul på. men når jeg da kobler tilbake til 2wd vil ikke denne pinnen sprette ut igjen og bilen tror den er i 4wd selv om den bare er i 2wd, dette fører til at lampen "4wd" tennes oppe til venstre for turtelleren. Denne lampen betyr at det er en feil i 4wd-systemet. Du kan jo få lest av feilkoder hos nissan, men jeg tipper det er bryteren.
Stianott

Nissan4x4 fan

Returner til Navara D40

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 14 gjester