[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - D40 Dekk og felg

D40 Dekk og felg

D40 Dekk og felg

Innlegg TheGulity » 12/03/2013, 21:32

Hei alle Nissan godtfolk!

Jeg vet det finnes flerer tråder om dette emnet, men finner ikke alle svarene :)

Det jeg lurer på:

1. Hvor store dekk kan jeg ha uten modifisering eller heving og som kan enkelt godkjennes i vognkortet?
2. Noen rimelige norske forhandlere som selger dette? Helst felg og dekk pakke. Helst til en rimelig penge.
3. Vil jeg trenge spacere?

På forhond, takk !
TheGulity

Nissan4x4 fan

Re: D40 Dekk og felg

Innlegg colormax » 19/03/2013, 09:17

Dekk Uten heving dekk,da går det 32" dekk ca dette får du fra Støen4x4.no i Sandefjord , Spacere bruker du ikke, dersom du har riktige felger. Søen4x4 leverer også Spacere
Heving får du ved å bruke OME hevesett, hever lite men kan godkjennes. BG-Nord / 4x4butikken anbefales til Snakk med Amund , han er greiest :-)
Jo da det ordner vi.
colormax

Pådriver

Returner til Navara D40

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 48 gjester