[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - AUX i 2006 navara

AUX i 2006 navara

AUX i 2006 navara

Innlegg kristiant » 24/06/2015, 18:28

Hei.

Jeg har nettopp kjøpt meg ein "ny" navara og er kjempefornøyd. jeg leste mye på forumet her og fikk mange tips. helt supert.
Jeg syntest det var supert at det var bluetooth innebygget i bilen, jeg lastet ned flere spotify spillelister med god gammel rock på telefonen til den 5 timer lange turen hjem med bilen fra stavanger.
skuffelsen var stor da jeg fant ut at det ikke gjikk an å spille musikk gjennom bluetooth, og det var heller ingen aux inngang på stereoen.

Jeg føler jeg har saumfart internett etter en løsning, og det beste jeg har funnet så langt er denne:
http://www.wiiki-tech.net/Apps2car-iPod ... initi.html

men jeg finner ingen som har testet det, så jeg lurer på om det er humbug?

er det noen her som har hørt om dette før eller har noen andre ideer?

Takk for mye god hjelp så langt. kjempebra forum :)

Mvh

Kristian
kristiant

Nissan4x4 fan

Re: AUX i 2006 navara

Innlegg kristiant » 03/07/2015, 23:10

Ikke et problem for de fleste merker jeg... jeg oppdaterer likevel om noen andre skulle lure på det samme. Jeg kjøpte meg en slik en
http://www.dinside.no/927326/dab-i-bilen-tiny-audio-c3

Fungerer utmerket!
kristiant

Nissan4x4 fan

Innlegg kr ingebrigtsen » 04/07/2015, 04:35

Jeg kjøpt en ny spiller med dvd, Bluetooth, rygge kamera osv. Funker greit det:)
kr ingebrigtsen

Skogens konge

Innlegg kristiant » 05/07/2015, 19:14

ja,hedde vert det beste. men jeg har denne typern her, vet ikke helt hvordan jeg skulle gjort det siden alt er integrert og spedt over hele dashen.
http://preview.netcarshow.com/Nissan-Na ... 800-16.jpg
kristiant

Nissan4x4 fan

Returner til Navara D40

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 47 gjester