[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - Nødmodus eller noe annet?

Nødmodus eller noe annet?

Re: Nødmodus eller noe annet?

Innlegg kr ingebrigtsen » 01/05/2012, 20:23

Hva kommer denne reppen på? Skjedde på nytt i går, da hadde og bilen stått i ro, startet den og den ville ikke dra. stoppet og startet og alt ok.
kr ingebrigtsen

Skogens konge

Innlegg nicod2011 » 25/09/2012, 20:43

Noen som har fått rep på garanti utover vanlig km/år? Har samme feil å det kommer på 13000. Litt pist for att ikke noen lampe har lyst når det er hele diesel styring.
nicod2011

Nissan4x4 fan

Innlegg Promo-X » 31/12/2013, 13:58

har akkuratt kjopt meg en 06 D40 km.200.000

den aa stopper når jeg drar på.
desuten gaar bilen veeeldig daarlig med 174 hk.
har 3 mnd garanti igjen så dette er vell noe de må ordne?

trøste lager er også gåent, å clutch hus er sprekt å henger med en jekke stropp rundt kassa. dette var sånn når jeg kjøpte bilen, men skal ordnes av forhandler.

det er en ule lyd fra motor når jeg ruser / kjører som følger turtall, tror det kan være stramminga på kjede eller noe? høres ut som metall lyd. har sagt ifra så får se hva som skjer 8.januar da bilen skal inn på service. er jeg heldig bytter de motor ^^,
Promo-X

Nissan4x4 fan

Forrige

Returner til Navara D40

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 52 gjester