Pathman » 05/12/2010, 22:11
Har med innvendig 24-timers tidsur og fjernkontroll. Husker ikke typebetegnelsene.
Har hittil funket greit, men spekulerer på om jeg har fått en kjølevannslekkasje i sirkulasjonspumpen. Må se på dette.
Har også funnet ut at 30-45 min oppvarming og 20 min kjøring på jobb, for så å gjøre det samme på hjemturen sliter kraftig på batteriet.
Har hørt rykter om at er mer pålitelig og driftssikker enn Webasto - godt mulig at det stemmer.
Min Webasto ble montert av Kolberg Caspary (Via BNH) men KC har nå sagt opp distribusjonsavtalen med Webasto og . (Så kan en lure på om det har med kvalitet eller fortjeneste å gjøre...)
Hva du enn velger anbefaler jeg at du får det installert av noen som kan det, hvis du da ikke har usedvanlig god peiling selv. Det er mange feller å gå i ved montering, og det er greit å kunne si at det var installert av forhandler om noe må repareres eller byttes en gang i framtiden.
Så vidt jeg vet er det også forskjell i hvilke alternativer du får på forhåndsinnstilling og fjernkontroll på de to.