[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - Problemer med diff sperre

Problemer med diff sperre

Problemer med diff sperre

Innlegg Karuselldoktoren » 27/11/2012, 11:16

Jeg har problemer med at den originale diff sperrer bak ikke vil slå inn. Setter i 4wd lav og trykker på knappen men ingenting skjer annet at lyset i dashbordet blinker. Har prøvd å kjøre litt forsiktig frem og tilbake med og uten sving for å få den til å slå inn. Har skjønt det som at det ikke er et helt uvanlig problem men ikke funnet noen løsninger. Noen som har forslag til hva jeg burde sjekke og hvordan? Er en 2009 Modell.
Karuselldoktoren

Nissan4x4 fan

Re: Problemer med diff sperre

Innlegg colormax » 09/12/2012, 13:22

hender du må kjøre litt for at den skal slå inn, bør ikke stå stille for å bruke den, jeg bare trykker den inn når jeg føler for å trenge den i fart .
Jo da det ordner vi.
colormax

Pådriver

Returner til Navara D40

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 41 gjester