og har et par spørsmål.. Begynner i en ende:
Bilen har stått stille i 1-1.5 år. Utenom at selger nettopp har bytte clutch og hatt eu kontroll på den. Serviceindikatoren i dash viser også ca 9000km til neste service. Noe på bilen som burde sjekkes, smøres? Kun gått 59000km ..
Hadde en hvinelyd med gasspådrag. Stål mot stål-kinda lyd.. Løste dette midlertidig med en god dæsj WD40 på kryssene på stikkakslingen. Får en kamerat til å smøre de med noe mer holdbart i morgen.
Vrir bryteren om til 4WD. Funker fint. Men når den vris tilbake til 2WD blinker det bare i dashen på alle 4 hjulene og kassa i midten. Må rygge litt, også kjøre framover igjen for at blinkingen skal stoppe.. Funker fint å kjøre i 2WD igjen etterpå. Noen som aner hva dette kan være?
Det sto en slik en (helt bakkerst) på planet på bilen da jeg kjøpte den. Noen som vet hva de kalles, og evt noen som trenger en?
Hva slags forsikringsselskap bruker dere Nissanfans? Foreløpig har jeg Codan, som vil ha 13500 i året. Ser jeg kan spare en del med å gå over til Nemi, (10000 i året) via denne siden. Har 60% bonus i en alder av 27, kasko, da banken krever det, og 16000km årlig kjørelengde.
Storebrand vil ha 7732