[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - Diesel lekasje.

Diesel lekasje.

Diesel lekasje.

Innlegg kr ingebrigtsen » 11/10/2013, 00:43

Har lenge hatt diesel lukt fra høyre side framme på bilen, men aldri greid og finne ut hvofor. Forrig helg var jeg på en litt lengre tur og over et fjell fikk jeg ikke mere enn 100kmt på 6gir, akselrerte greit opp ditet så ble det stopp, oppdaget når jeg kom til et ferge leie at det dryppet diesel under bilen.
Var og diesel som var blåst bakover så det er diesel film under bilen og på baklemmen. ser ut som det ligger diesel rundt olje filteret. Noen som har opplevd det samme? hvor kan dette komme i fra? Kjørecomputeren sa at jeg brukte 0.92 på mila men når jeg tanket hadde jeg brukt 11.2 på mila.
Jeg tror at den ikke fikk nok diesel siden jeg ikke fikk mere fart opp fjellet, ble liksom stopp der.
kr ingebrigtsen

Skogens konge

Re: Diesel lekasje.

Innlegg Per Ulv » 11/10/2013, 14:41

Det er vel på høyre del av motor at dysene sitter, ville tatt av plastdeksel over motor og kont røra, hvis du greier å få start igjen bør du kunne se hvor det pipler ut.. Kan være litt vanskelig å se pga kjøle vifta vil blåse diesel utover alt foran der..
Per Ulv

Nissan4x4 fan

Re: Diesel lekasje.

Innlegg kr ingebrigtsen » 12/10/2013, 01:52

bruker bilen hver dag så den starter og går som normalt, må ta av dekslet og se om det kommer fram noe lekasje..
kr ingebrigtsen

Skogens konge

Returner til Navara D40

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 38 gjester