ski-doo mxz 800 xp og tredal tipp henger stjålet kvinesdal

ski-doo mxz 800 xp og tredal tipp henger stjålet kvinesdal

Innlegg sunde » 19/12/2008, 18:48

Hei:i går torsdag den 18.12.08 ble min scooter stjålet,mellom kl 12.00 og 15.00 ca
detter er selfølgelig poleti anmelt.har og sent ut opplysninger til forhandlere og impotør.
dette var en ca 1 år gammel scooter,som eg var blit glad i
legger med et bilde
Vedlegg
78_797039662[1].jpg
78_-927799361[1].jpg
morroa har så vidt begynt (Hilux 38" Polar edition")
sunde

Brukerens avatar
Grøftas Konge

Re: ski-doo mxz 800 xp og tredal tipp henger stjålet kvinesdal

Innlegg gass » 19/12/2008, 21:33

Og den sto parkert på hengeren klar til å stjeles?
ALDRI lurt å ha sykkler båter ol. stående på henger, kunne like godt hatt et skilt som
sa : KOM OG STJEL MEG......................hehe, mistet en båt for fire fem år siden på denne måten
Fikk faktisk trøbbel med forsikringa da de mente det var lite ansvarlig å ha båten stående på henger( ja, den var låst)
Føler med deg, alltid kjedelige slike episoder

:bang:
gass

Brukerens avatar
Offroader

Innlegg sunde » 19/12/2008, 23:31

gass skrev:Og den sto parkert på hengeren klar til å stjeles?
ALDRI lurt å ha sykkler båter ol. stående på henger, kunne like godt hatt et skilt som
sa : KOM OG STJEL MEG......................hehe, mistet en båt for fire fem år siden på denne måten
Fikk faktisk trøbbel med forsikringa da de mente det var lite ansvarlig å ha båten stående på henger( ja, den var låst)
Føler med deg, alltid kjedelige slike episoder

:bang:

hadde det liksom vert ber om den var av?med en slaks form for lås?er jo mye like lett og klippe en lås da....den sto på koblet på hengerfest med på bilen.grunnet den sko flyttes til en annen plass og lagres...sto lite synlig bak pajeroen og noen busker.har tvil om at dem kan sei noe.kan ikkje ta ting av over alt du pakere.dem stilte seg veldig greit i tlf vertfall.egentlig sjønner eg ikkje kordan dem har fenge den av bilen,får så og trille den over plenen ned tunet og på en ny bil.den sto rygget bak non busker mot en stein.så det sko nesten vere umulig og få det til :think: trude ikkej det var sant,da mor ringte meg,og så scooteren er vekk.når eg var på vei heim fra jobb i går:(trur nokk det ordner seg.men vill my heller hat den goe scooteren.hadde bestilt service og nytt støre belte til dem i januar.sko og bytte en aksling på garanti da...

men kordan ente din historie?er vel ikkje akoratt så lett, og ta en båt av og på en henger da alle plass du er heller?
sunde

Brukerens avatar
Grøftas Konge

Innlegg colormax » 20/12/2008, 01:57

Det som er jævelig er at vi må ha det sån, at ting ikke kan stå uten at noen må stjele det. lov ut 5000 i belønning til den som fører til at den blir funnet.
uten problemer for de som tipser deg.

da kan de fort møte seg selv i døren.
Legg ut gode bilder så folk kjenner den igjen best mulig.
lykke til med det.
Jo da det ordner vi.
colormax

Pådriver

Innlegg sunde » 20/12/2008, 17:32

colormax skrev:Det som er jævelig er at vi må ha det sån, at ting ikke kan stå uten at noen må stjele det. lov ut 5000 i belønning til den som fører til at den blir funnet.
uten problemer for de som tipser deg.

da kan de fort møte seg selv i døren.
Legg ut gode bilder så folk kjenner den igjen best mulig.
lykke til med det.

den som kan finne den.skal jerne få noen store av meg. :clap: godt tips roger :clap: og om noen tipser til noe som før til oppklaring,blir dem anonym i sagen.
sunde

Brukerens avatar
Grøftas Konge

Returner til Nyheter

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester