kjøpte nytt lagtelt 16/18 manns??? kjempe fint telt. det ble kjøpt av Gi-gass i Bergen, til en meget hyggelig pris.Så da har vi ennå mer utstyr disponibelt

Dato/klokkeslett: 24/06/2026, 21:53
kjøpte nytt lagtelt 16/18 manns??? kjempe fint telt. det ble kjøpt av Gi-gass i Bergen, til en meget hyggelig pris.


Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester