[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - innloging

innloging



innloging

Innlegg colormax » 09/09/2008, 13:39

I den senere tid når jeg skal logge meg inn, får jeg til stadighet at jeg skall kontakte forum ledelsen, siden jeg har prøvd logge meg inn for mange ganger.
er det fler som opplever dette?????
jeg antar det er noen som ønsker komme inn på mitt bruker navn her, av en eller annen grund.
fint om dere gir melding om sånt. :D
Vi har jo opplevd ødelegelser her både før og nå :bang: Nlck ser ut til å slite med det samme.
Jo da det ordner vi.
colormax

Pådriver
 
Innlegg: 8660
Registrert: 11/10/2007, 19:45
Bosted: Tønsberg

Re: innloging

Innlegg Patrol-laffen » 24/11/2008, 08:24

:arrow: En kompiss av meg her opplevd det samme nå :( samme hva han har gjort så fikk han ikke logget seg inn :think: måtte sende mld for han til adm , så da håper vi at det ordner seg :) :clap:
85 MOD PATROL 160 3,3 TD :-)
Patrol-laffen

Grøftas Konge
 
Innlegg: 401
Registrert: 08/09/2008, 19:04
Bosted: Raufoss


Returner til Nyheter

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 8 gjester

cron