[attachment=0]image.jpg[/attachment][attachment=1]image.jpg[/attachment]Min første 4x4 Har noen idè'r men vet ikke hva enda. Ført blir det evt bytte ut no deler fremme. Siden den lekker litt olje fra h.hjul. Så skal rusta bort. Etter det blir det nok større turbo og cooler. Om jeg ikke setter på fanger og xtralys :)
Min nissan navara d22 fra 1998. Kjempe fornøyd med denne. Planer er å pusse rammen og tektylbehandle den. Har tenkt på å heise litt, men får se. Tror det bare blir å pusse den opp sånn den er nå samt finne på noe smart med fargevalget til felgene. Kanskje jeg skal prøve å lakkere crom. :)
-08 Navara "Black Edition" Automat, el. skinn, navi, sperre. Trailmaster hevesett 35x12,5x17 Cooper STT på 10x17 ET -52 "Støen stålfelg" Fjallasport breddere Kufanger med 3x100W Xenon Bøyle med LED ryggelys/arbeidslys Vindavvisere og bug shield
Skal godkjenne hevesett og breddere over påske. Må vel prøve å bruke bilen litt så får vi se om den kommer for salg snart eller om jeg blir så fornøyd at jeg beholder den.