Vegard her, rellativt fersk bruker av forumet, her er noen bilder av min Pajero NL 98 2,8Tdi Har videre planer og heve bilen med 2'' på fjører og få på 35'' dekk, ellers blir det vel takgrind med Hi-lift og jerrykanne og reservehjul både på tak og bakluke. Snorkel, kompressor til og fylle luft i dekka osv...
Vedlegg
Greit når man jobber som bilmekaniker
Den lokale knausen
Montert vinsj og kufanger med ekstralys
Utgangs punktet. (ikke noe dårlig utgangspunkt men litt kjedeleig)
Heisan Mikkel er navnet. Bor i Trondheim. Har handlet min første 4x4 bil nå i vår. Og valget falt på en -04 Patrol Y61. Har tidligere kun hatt biler som omtrent ikke kommer over fartshumper så dette er en drastiskt endring :) Bilen er forløbig varebil, men den er 10 år til vinteren så det blir kanskje satt inn seter da. Ingen mods, men har lyst på større dekk iallefall.
[quote="4x4norway"][color=#0040FF]Vil gjerne at hver enkelt bruker på forumet skal legge inn bilder av sin bil, samt en liten linje med litt info om bilen.[/color] [color=#FF0000]Dette blir en ett rent info emne, så kommentarer blir slettet. Spar oss for det arbeide, og kun post om DIN bil, så blir dette flott :)[/color][/quote]
hei, jeg sliter litt med å få på torsjonsstag/torsjonsstav.. har vært uheldig å måtte bytte begge bærebruene på høyre side foran. noen som har noe tips ? :) takk for svar ! :) kanskje noen tips om lettere montering av aksel og DVs ?:)
Hei. Nytt medlem her. Håper å få nyttig info, samt gitt litt tilbake også. Bilen: 1994 Nissan Patrol 2.8td GR. Kmstand 305000. Har foreløpig ingen planer om større hjul/heving.