[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - Rust på Pathfinder!

Rust på Pathfinder!

Rust på Pathfinder!

Innlegg kjellid » 23/04/2012, 11:55

Når jeg skulle vaske min pathfinder 07 mod så fant jeg en uhyggelig overaskelse , det har begynt å ruste etter steinsprut ,prøvde og få det på garantine til nissan ved Witro bil , men de var ikke intrisert i det hele tatt , jeg er så skuffet over witro bil i trondheim har fulgt vær jævla service , hos disse jævla kjeltringen som sitter bak skranken hos witro , betalt i dyre dommer for det stemple som jeg trodde at jeg skulle stå sterkt ved garanti har aldri vært borti slik behandling av kunder som de driver med!
Den var inne på service i fjor for eukontroll og service men , det telte ikke som kontroll av rust , jeg manglet noe i service boken , dette er så utrolig frustrerende :bang:
kjellid

Nissan4x4 fan

Re: Rust på Pathfinder!

Innlegg Robban » 23/04/2012, 20:58

Hei. Det er flere av oss med dette problemet.

Jeg har en 05 mod pathfinder med rust under cromedeksel på bakluke, og sinkslepp på bakluke, begge frontdører, rett over frontvindu og rustskade etter steinsprut over f. vindu.

Tok kontakt med Birger NH i oslo, de skulle tilfeldig få besøk av noen dresskledde nissanherrer fra utlandet, så de ville gjerne låne bilen siden dette var ett kjent problem hos flere bilmerker. De ville videreformiddle at vi som kunder betaler mye for bil her i Norge, så da bør også kvaliteten stå i stil til pris.

Enten skulle de dekke skaden, hvis ikke så skulle jeg få en god pris på utbedring.

Etter flere uker uten tilbakemelding, så fikk jeg beskjed at de ikke dekket dette, men jeg skulle på det for 19.000,- + egenadel for frontrute bytt (sinksleppet var så nærme vinduet, så de måtte ta det ut) Ordinær pris lå på ca 32.000,- :think:

Var innom ett sted til, å de skulle ha 20.000,- pluss mva.

I sverige fikk jeg tilbud på samme jobb, til ca 8-900 sek+egenandel på f.rute. :shock:

Har en bekjent som har brukt dette verkstedet, han var veldig fornøyd, så da er ikke valget vanskelig.

Nå er det vel kanskje litt begrenset på hvor mye jeg kan klage siden bilen er en 05, men jeg mener at blir for dårlig med så mye lakkfeil på en forholdsvis ny bil, som akkurat har passer 100.000 km.
Robban

Nissan4x4 fan

Innlegg Robban » 23/04/2012, 21:21

Mente 8-9000,- sek...........
Robban

Nissan4x4 fan

Innlegg kjellid » 24/04/2012, 11:19

Men det er jo rust garanti på bilen i 12 år er det vel så da bør de være såppas at de kan fikse problemet , det er så jævlig dårlig , og jeg tror ikke det blir kjøpt noe mere nissan fra min side.
jeg kjøpte bilen min hos knut engblom , hos birger n haug , en utrolig hyggelig kar som ringte og luret på om jeg likte bilen , det virker som det er en helt annen service der enn i trondheim , men som du sier det så blir det jo bare praten med de. jeg blir så forbanna men likevell er mann så maktesløs, du er liksom ikke vært en dritt hos de , mangel den stoltheten en forhandler bør ha. men det virker som det er sånn overalt i dag uansett merke. min har gått 98 000 og er en 2007 modell. den har vært veldig snill ikke noe trøbel , men jeg frykter den dagen det blir noe mere med den , girkasse og motor , hva de vil koste hos disse jævla sjørøveren!
Jeg har følt vær JÆVLA service hos de til punkt og prikke ! har gitt bedskjed hos de når jeg lever bilen på service at jeg vil at det skal være i orden , jeg har betalt med glede har ikke diskutert med de. sist betalt jeg over 17 000 i service for og sikfte bremse skiver og oljeskift med EU kontroll og gir klar bedskjed om at det som ikke er i orden skal reparers.
kjellid

Nissan4x4 fan

Innlegg Robban » 25/04/2012, 10:16

I mitt tilfelle så har ikke det ikke den årlige rustkontrollen blitt fulgt opp, så derfor ble det ikke en garantisak.....
Kjipt det der, når ingen av skadene var en "selvpåført" skade, bortsett fra steinspruten over vindu..

De sa selv at det er for dårlig kvalitet fra fabrikk..... Da sikkert enten lakk eller galvaniseringen.

I ditt tilfelle blir det jo ekstra surt når du har bedt om at de skal fikse alt på servicen, skulle jo tro at de også tok rustkontollen samtidig..... (Den må tas på nissan merkeverksted)
Robban

Nissan4x4 fan

Returner til Pathfinder

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester