[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - Witro Bil Trondheim

Witro Bil Trondheim

Witro Bil Trondheim

Innlegg kjellid » 18/09/2012, 21:08

Jeg har en Nissan Pathfinder 07 mod , 35" og har vært på Service på en såkalt 120 000 service til 13 000kr , + Hjulager foran på høyre side har gått og noen foringer , det ble 12 000 for den jobben!!.
Jeg levert bilen og Gir beskjed om at det skal ordenes og ,diskuter ikke på pris servicen og tenkte det var dyrt !, men men , min Kjære Nissan må få den omsorg den trenger!
Jeg gir beskjed om at bilen stopper på tomgang av og til , så det er noe tull og gir beskjed om det .
Gir beskjed om at det er ulyd i reimer foran.

Når jeg henter bilen ,og skal betale og går i gjennom , så første jeg får beskjed om er at hjulstillings kontrollen, har de ikke fått til og stille bak for det var fast rustet og Verdiene var ikke så høye så det gikk greit , og spurte om at jeg mått betale full pris for noe de ikke har klart å gjøre , ja det måtte jeg.
Ulyden i reimen var at det Var tørt , og har smurt opp , ok greit.
At Bilen stopper på tomgang , hadde de sjekket og kjørt diagnoes ,ingen feilmeldinger , ikke stoppet , skiftet diselfilert TROR årsak er der, Greit tenker jeg.

Jeg kjører bilen Hjemm ,Prøver og stoppe og Starte Den hjemme , bilen stopper på Tomgang 6 ganger til meg , ringer Witro bil og de skal ta inn bilen på Torsdag og Søke.

Motor rommet er Støvet og oljete , ikke giddet og Spyle over engang etter Service !. det må du sikkert Bestille extra og Betale for !.
Ser Det ligger Gamel olje rundt motorn somJeg ikke Liker ,du ser ikke om du har lekasjer på bilen.
kjellid

Nissan4x4 fan

Re: Witro Bil Trondheim

Innlegg kr ingebrigtsen » 19/09/2012, 20:08

Syns Nissan generelt e dårlig på service og ikke misnt dyr.
kr ingebrigtsen

Skogens konge

Innlegg kjellid » 20/09/2012, 08:39

Jeg har kun erfaring med Witrobil.
Var og prøvde den nye Pathfinder V6 231 hk, Fin bil inni mere ekslusiv , motorn var rå , men girkassen var ikke så smooth , jobbet mye , den har jo 7 gir den skal i gjennom , så det er sikkert grunnen.
Er ikke helt frelset over den nye , er vel for at den er såppas lik den gamle og nye , men du får mye bil for pengen i forhold til en Toyota eller discovery.
Jeg har jo en 35" så jeg trodde , den nye skulle være lettere på rattet i men det var den ikke , så og si like tung.
Jeg tror den nye er tyngre på rattet ,en den gamle orginale.
kjellid

Nissan4x4 fan

Innlegg Tormod » 21/09/2012, 17:22

Nissan suger på alt som heter kundesrvice og generel behandling av kunder. Skal aldri i verden ha noe som helst med nissan og gjøre uansett. Garanti osv veit de ikke hva er i Nissan konsernet. Søstern hadde en 07mod qasqhai som har gått 78000, både hjulageret foran og ac kompressoren har ryki på den. all service er fulgt, men de sa at det kunne de ikke gjøre noe med. var bare sånne ting som kunne ryke. Kjøper du ny bil hos Nissan ikke regn med å få dekka noe om det er noe som går sundt, for det kan skje med en bil.
Patrol Y61 2004
Tormod

Advanced Driver

Innlegg kjellid » 22/09/2012, 20:20

Det er jo skremmende at det er slik men det går ikke ann at de nekter og ikke vil årne opp når det er garanti , jeg fikk problem med turbotrykksmåler under garanti tiden og da var det ikke noe problem.
Men jeg tror det er sånn generelt med Bil i dag jeg , du må kjenne selgere og Verksted folk for at det skal orden seg med ting i dag.
kjellid

Nissan4x4 fan

Innlegg kjellid » 01/10/2012, 08:54

Da er jeg ferdig med Servicen , det ble ny rekord ! 28 000kr for at bilen skulle bli i orden og 2 verksted besøk.
120 000 service 12 000kr
Hjulager + div , 12 000kr
så hadde jeg problemer med at bilen stoppet på tomgang , som de ikke fant ut av på første besøk.
på ande besøk , da jeg haddde søkt litt på nettet og funnet ut av at det var stor sjanse for at det kunne være ventilen på diselpumpa , så ga jeg beskjed om det.
så de skiftete ventilen på diselpumpa etter mitt ønske og bilen ble i orden , de kunne ikke se at det var den, men de skiftet den etter mitt ønske , men bilen går nå som ei klokke ( går mye jevnere på tomgang )så jeg feilen var nokk dær.
men ble ikke akkurat imponert , over gutta på verksted , når man må finne feilen for de.
4000kr for skifte av ventil på diselpumpa.

Motorvask fikk jeg gratis på andre runden :clap:
kjellid

Nissan4x4 fan

Returner til Pathfinder

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 9 gjester