[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - Eu kontroll

Eu kontroll

Eu kontroll

Innlegg Draco » 08/10/2014, 11:55

Hei!
Har vært på pkk idag...Begge nedre bærekuler fram er utslitt. Og venstre ytre mansjett bak må skiftes. Alt dette var visst tidkrevende. Kan noen gi meg en link til noen som skaffer dette billigere,så sparer jeg noen kroner der iværtfall :D De sa 6 timers jobb på begge kulene og mansjetten måtte kanskje kjøpes med aksling...Ikke merkeverksted som dere skjønner...Noen som kan hjelpe meg? Pathfinder 05 mod,manuell,rullet 185000 nå...En ting til: På di siste 5 dagene har bilen mistet motorkraft 4 ganger. Ingen lamper lyser. Jeg slår av motoren og venter litt, og alt er ok. Hva skyldes dette? Har blendet EGR...kan dette være årsaken?
Draco

Offroader

Returner til Pathfinder

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 19 gjester