[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - Retningsbestemt? Bf Mud Terrain

Retningsbestemt? Bf Mud Terrain



Retningsbestemt? Bf Mud Terrain

Innlegg Draco » 20/02/2017, 14:13

Fikk idag montert nye BF Mud Terrain,265x70x17, på felgene. Men lurer på om dem er montert feil? :badboy: Kvitskrifta på dekksidene blir vendt innover når jeg skal montere hjula på bilen....Er ikke dekkene retningsbestemt? Finner ingen pil som indikerer dette på dekket...så, blir det ett fett om skrifta skal vises elr ikke? Rart jeg ikke ble spurt da,om hvordan "vei" dekket skulle monteres isåfall....Hva syns dere er finest? :)
Draco

Offroader
 
Innlegg: 76
Registrert: 15/02/2010, 23:00

Re: Retningsbestemt? Bf Mud Terrain

Innlegg Draco » 27/02/2017, 21:03

Har fått svar på det jeg lurte på,jeg spurte dekkverkstedet... :lol:
Draco

Offroader
 
Innlegg: 76
Registrert: 15/02/2010, 23:00


Returner til Pathfinder

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron