[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - Rister i bilen

Rister i bilen

Rister i bilen

Innlegg hunter » 04/05/2012, 14:36

Noen som kan si meg hvorfor det rister i bilen en stund etter at den har skiftet til 5gea :bang: r. Det rister i ca 2sek og etter det detter turtallet 100-150. Det er automat, 2005mod :D [code][/code]
hunter

Nissan4x4 fan

Re: Rister i bilen

Innlegg Froddi » 11/09/2012, 22:16

Har du funnet grunnen til dette?? Har nylig kjøpt meg en pathfinder og får og risting i bilen. Det skjer somregel i i 80-100 km\t på ca 1500 omdr, slak oppoverbakee med pådrag. Forsvinner med en gang bilen girer ned.
Froddi

Nissan4x4 fan

Innlegg Jan-Egil » 12/09/2012, 20:02

Er dette kun i femte gir?
Har opplevd det samme i min Pathfinder på grønne skilter på rundt 1200-1300 omdr på tomgang. Da var det varebilveggen som vibrerte litt. Strammet den ene skruen som fester veggen oppe på ene siden da det var billelitt bevegelse mellom platene der. Opplevde også at et lite metallskap som jeg har baki ristet veldig på omtrent samme omdr men dette ordnet seg da jeg stroppet det ordentlig fast.
Pathfinder 2005 2,5 aut
Jan-Egil

Nissan4x4 fan

Innlegg Froddi » 13/09/2012, 08:27

Det er kun i 5 gir. Var ute å kjørte i går. Det kommer på rundt 2000 omdr. Det hvirker som motor eller girkasse begynner å riste, akkurat som at bilen går for på tung gir. Med en gang bilen girer ned slutter dette. Og ligger jeg i samme fart på alle andre gir med pådrag merker jeg ingen ting. Men eg er ikkje sikker på om det er dette som er årsaken. Åpen for alle forslag
Froddi

Nissan4x4 fan

Returner til Pathfinder

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 9 gjester