[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - Får ikke Pathfinderen ut av lavgir

Får ikke Pathfinderen ut av lavgir

Får ikke Pathfinderen ut av lavgir

Innlegg Brubjo » 16/12/2014, 14:53

Satte Pathfinderen i lavgir i går, og rygget meg opp av grøfta. Nu får jeg den ikke ut av lavgir selv om jeg har vridd over på bryteren. Har hatt dette problemet en gang før, og da kom den av etter at jeg hadde rygget litt att og fram. Men nå vil den ikke av. Er det noen her som har hatt lignende problemer, og eventuelt et råd hvodan jeg få fikset det?
Brubjo

Nissan4x4 fan

Re: Får ikke Pathfinderen ut av lavgir

Innlegg Jan-Egil » 21/12/2014, 03:39

Du har forhåpentligvis fått ordnet det til nå...
Jeg opplevde samme et gang rett etter jeg hadde fått bilen. (Satte meg ned å leste gjennom manualen :P )
For å få bilen lett ut av lavgir må den stå med framhjulene rett fram og i giren i nøytral, mens bilen står i ro og evt triller SAKTE framover.
Pathfinder 2005 2,5 aut
Jan-Egil

Nissan4x4 fan

Returner til Pathfinder

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 13 gjester