[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - Dashbord lys blinker og bilen går amok. Hjelp! (Løst)

Dashbord lys blinker og bilen går amok. Hjelp! (Løst)

Dashbord lys blinker og bilen går amok. Hjelp! (Løst)

Innlegg hcn » 10/01/2015, 17:45

Hei. Idag oppdaget jeg at bilen stod med nøblinkene på alarmen gikk, og masse lys i dashbordet blinker, samt parkeringslysene blinker. når jeg satt meg inn i bilen og prøvde å starte denne gikk det helt fint. alle lysene forsvant og bilen oppfører seg normalt.

Men med en gang jeg slår av bilen så kommer disse blinkene lysene på igjen,går så ut av bilen og låser, så går det en liten stund før alarmen går og nødblinkene kommer på. samt vindusviskerene går??

Har noen av dere opplevd det samme?

2007 Pathfinder LE AT IT

Løsning: Dette ordnet seg selv etter bilen fikk slettet feilkoder og var frakoblet batteri i 24timer. "Hjerne Reset" kanskje?
hcn

Nissan4x4 fan

Returner til Pathfinder

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 12 gjester