[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 112: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 114: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions_reimg.php on line 116: Invalid argument supplied for foreach()
4x4norway.no • Se på emne - Ingen som har sånn?

Ingen som har sånn?



Ingen som har sånn?

Innlegg pat42 » 18/01/2008, 01:36

Dette er jo en sinnsyk bil, men den passer jo ikke akkurat fint inn i det norske avgiftssystemet må jeg innrømme med 5.6 liters V8 bensin på 317 hk :think:

Read it and weap. Hadde vært fint med en sånn ja..... :roll:
http://www.nissanusa.com/titan/
Man kan kose seg inne på denne siden og sette den sammen som man vil ha den, men det nærmer seg fort 40.000USD før man er fornøyd :mrgreen:
Hadde man fått den til det (ca200.000.-) ferdig registrert her hjemme hadde jeg slått til med en som konebil, selv vil jeg ha patrolen min :Whistle:
Rygge??? Hvorfor det? Det kan jo gå!!
pat42

Brukerens avatar
Grøftas Konge
 
Innlegg: 482
Registrert: 12/10/2007, 17:33
Bosted: Snåsa

Re: Ingen som har sånn?

Innlegg the_dragon_no1 » 18/01/2008, 14:14

ja er rå den :D

hadde ikke sagt nei til en sånn bil, for og si det sånn :mrgreen:

Finner også mer info om di forskjellige crew cab modellene under 'teknisk info' forumet :wink:
.....
the_dragon_no1

Brukerens avatar
Skogens konge
 
Innlegg: 500
Registrert: 21/10/2007, 00:57
Bosted: Skjervøy i Troms


Returner til Titan Crew Cab

Påloggede brukere

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron