Hei lurte litt på om nogen hadde dekk-trykk på 35-12,5.. Skal ut på langtur i morgen med bilen og lurte om om det va lurt å fylle litt i de.
De står på 10x35 felg og er 12.5
Bilde vedlagt.
Dato/klokkeslett: 24/06/2026, 09:30
SolaPatrol Y61 skrev:Hei lurte litt på om nogen hadde dekk-trykk på 35-12,5.. Skal ut på langtur i morgen med bilen og lurte om om det va lurt å fylle litt i de. De står på 10x35 felg og er 12.5
så fin bilen din ser ut. tøff med de dekka.Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester